• cid

Västervik X

Snart är gamla tråden på utgång igen. Så här kommer en ny.
    Är världssämst på att skriva i tråden, så det är ju tur att ni andra är duktiga! Däremot är jag fltig på att läsa, så jag finns här i alla fall

Välkomna in alla gamla, nya och alla nyfikna!

• Svar på tråden Västervik X
  • ekarny
    Linakinn skrev 2008-09-25 22:14:27 följande:
    Måste lägga ut videon jag laddat upp här... Axel dansar hip hop med katten, ser ganska roligt ut!! Lägg gärna en röst på filmen också om ni vill! Kram Linawww.familjeliv.se/hem/linakinn/video.php...
    Stört skön kille ni har!!
    ¸.?°´¯) Älskade underbara Familj (¯`°?.¸
  • Zazzo

Hej på er!
    Smiter in här lite. Har varit inne tidigare men det var länge sedan. Är det någon som vet om det finns fler FL-trådar kopplade till Västervik?

• Zazzo

Oj då, jag tog visst död på tråden...

• Jullan84

Godkväll!

Vad jag vet så finns det inte fler västervikstrådar.

• sunzhine

Här i tråden händer det inte mycket just nu.
    Själv är jag ensam hemma med minstingen tills imorgon, jobbat 10 timmar idag då ska snart kasta mig i säng o se sex and the city filmen Passa på när sambon e out of town!

Vad har alla för planer för helgen då?
    Jag ska ta en tur på stan imorgon o sen på kvällen blir det utgång, ska bli himla skoj!!!

• Marie med två barn

Eftersom sonen fyller 8 år imorgon så blir det kalas för honom i helgen. Vi tar kalaset idag för imorgon ska de på simskola på eftermiddan.

Just nu är det storstädning som gäller. Måste ju se lite fint ut när släkten kommer.

Fast som ni redan märkt så är det familjen som städar och jag sitter här. Skyllde på att jag var tvungen att sköta ett par ärenden på internet. Man får väl vara smart!

*Carpe Diem*
  • nelie

här är det röj i helgen. försöker få lite ordning sen vi flyttade in oscar till ett eget rum - oj, vad mycke saker vi hade därinne som behöver ny plats nu =S sen har vi storstädat bilen som förhoppningsvis ska säljas. vill ju att den ska vara lite extra fin om nån vill komma å kolla på den. annars e d lite väl blåsigt, tycker jag... gillar inte blåst.

• Aannna

Jag hade loppis i går, blir fler ggr alltså idag har jag varit själv ifrån klockan 7 i morse till ca 10 ikväll så albin och jag har städat (dock gillar han mer att ha sakerna på golvet hehe) och sen har vi haft besök av en kompis och hennes barn så vi har haft fullt upp hela helgen. men gu vad det har blåst idag... hua gillar inte hösten ...

men jag tycker det är lite dött i tråden.... vad gör alla i höstrusket med tanke på att ni inte skriver här?? hehe

Svar på tråden Västervik X