• Kyssen

Ale tråden

Hej på er tjejer!

Döm om min förvåning när vår sköna "Älvängen tråd" var stängd för svar!!
    Tog mig därför friheten att starta upp denna uppföljare, som jag döpte till "Ale tråden" eftersom vi bor på lite spridda ställen =).

Här finns den gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m2539842.html

Alla Ale-bor och givetvis alla andra oxå, är välkomna till denna tråd där vi diskuterar allt möjligt och omöjligt, viktigt eller oviktigt =)..

//Kyssen

• Svar på tråden Ale tråden
  • Kyssen

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSS!!

Vi vann budgivningen, och om säljaren inte ångrar sig eller något oförutsett händer så flyttar vi till Starrkärr den 1:a september =). Är såå himla glad så ni kan inte fatta!!
    Kan inte tro att det är sant ju..

• MiaB72

Hej på er!

GRRAAATTTIS Kyssen! Gud så underbart! Snacka om snabb vändning! Då får vi kanske snart komma upp och klappa kossor
    Förlåt för att jag förhastade mig och trodde att du var en sån där morgonpigg sak det var visst bara syrran, inte för att hon är morgonpigg men uppe iaf....

Dags för matlagning!! Får se om jag hinner innan Emil somnar Imorgon bitti bär det av till Strömstad!

• Kyssen

Jag lovar att bjuda in er alla på bullfika när vi är installerade!! Det är så himla kul att ha träffat er, även om det bara är på nätet än så länge. Har varit lite nervös innan för att jag inte känner så många i Ale, men nu är ni ju en hel drös =). Läääängtar till september nu ju =)

• Tottelina

Grattis Kyssen!!!! Vad roligt, då har vi antagligen samma inflyttningsdatum, vi flyttar nog in också 1:a september eller lite innan. Jag ser också fram emot bullfika =0).

Kram och lycka till

• Curlingmorsan

Hej på er tjejer! Hoppas ni haft en underbar lördag i det fina vädret! Det är möjligtvis ingen av er som är hästtokig? Tänkte att man kanske kunde få sällskap på någon uteritt i sommar?! ;)

• Kyssen

Hej på er!

Nämen är det sant Ebbabebba!! Jag har varit häst-tjej ända sen jag var liten, har ägt en New Forest ponny och ett Sv. Halvblod, sålde dock den sista för många år sedan och har sen dess mest ridit på kompisars hästar, men tyvärr har det inte blivit många turer sen jag flyttade ner till göteborg. Är nog lite feg om jag skulle sitta upp idag =), men det låter jättekul om du har snälla kusar =).

Vi har haft en kanon helg i Varberg, firat ett årig förlovning och bara haft det skönt!!
    I morgon bär det av till banken och skriva på papper, verkar som det blir inflyttning runt den 15:e september. Kan inte riktigt fatta det än, men vi är faktistk på gång att bli husägare.. YESSS!!

• Curlingmorsan

Har tyvärr ingen egen häst Kyssen utan är "ridskoleunge" ;) Hyrde häst innan jag blev gravid men nu när Ebba kommit räcker tyvärr inte tiden till. Men tänkte försöka komma iväg på några uteritter i sommar. Så jag oxå får lite semester! ;) Första blir imorgon på Stall Stockedalen. (www.stockedalen.se) Har aldrig varit där förut så det ska bli spännande!

Vi firade 2-årig förlovningsdag i lördags. :)

Lycka till på banken!

• Kyssen

Aha, det verkar ju kul!! Ska jag tipsa mina "ridande vänner" om. Vi är ett gäng som hållt ihop sen gymnasiet/grunskola och som alla ridit i yngre dagar. Kanske skulle vi samla ihop ett gäng och ta en tur framöver! Du får tala om efter i morgon hur det var! Fjordningen lät lagom för mig haha!!

• Jenny28

Jag är med en hästtjej! Eller ja, det var ju några år sen.. Jag hänger jääättegärna ut på en tur...Gud va kul....
    Ska in o kolla hemsidan...

Svar på tråden Ale tråden