• Kyssen

Ale tråden

Hej på er tjejer!

Döm om min förvåning när vår sköna "Älvängen tråd" var stängd för svar!!
    Tog mig därför friheten att starta upp denna uppföljare, som jag döpte till "Ale tråden" eftersom vi bor på lite spridda ställen =).

Här finns den gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m2539842.html

Alla Ale-bor och givetvis alla andra oxå, är välkomna till denna tråd där vi diskuterar allt möjligt och omöjligt, viktigt eller oviktigt =)..

//Kyssen

• Svar på tråden Ale tråden
  • Kyssen

jaha, nu fattar jag vad du menar.. okej då, du får henne så tar jag tjockisen Dora haha!!

• Jenny28

Hej hej, Jo jag och kyssen( alias Annika Sörenstam) spelade idag. det var jättekul, förutom att det hände en liten olycka innan där David, min sambo, "tappade" Ida i marken innan jag gick ut. Hon slog i sig i ansiktet ganska rejält...Jätterädda var vi..Men nu sover hon och är lugn och så....Usch vad hemskt...
    Men nu är jag mööör i kroppen och dags att vila på soffan
    Förresten ingen som är bra på Excel och vill hjälpa mig....Jag är urkass och har två uppgifter som ska göras till nästa vecka..URk....

Kram på er....

• bjden

Hustrun som tipsade om ALE-tråden (ALE=Brittisk öl).....:(

• MiaB72

Hallå där!!

Jaha så nu har syrran och Kyssen varit på date, när ska vi andra hitta på nåt? Eller Jenny och Kyssen kan väl få vara med då också

Tänkte på det att man kanske kan rida även om man är gravid *asgarv* tänkte inte så långt!! Ovan vid ridning som jag är..............

Vill inte jobba!! Vill vara ute i solen. Min man och son är ju lediga och sover såååå gott när jag går till jobbet.

Nej, dags att jobba!!!

• Kyssen

Ja visst är det orättvist att man måste sitta inne när solen skiner.. Man känner inte av värmen på morgonen när man går till jobbet, men när man går på lunch får man ångest över att behöva gå in igen =).

Ja, vi får se till o ses ngn gång framöver. Hade varit kul!!
    Dags att jobba vidare.. slutar om 1.5 h *läängtar*

• Kyssen

Hej på er!!

Jag har ett skvaller!!! En del kanse redan vet, för jag har smugit runt lite i andra trådar och pratat om detta, och nu finns det även på min presentation.

VI SKA HA BARN !!!!

Dock har vi endast berättat för två av våra närmsta vänner än, för det är väldigt nytt (v 6) så våra föräldrar vet inget ännu.. Tills vi berättar för dem hoppas jag vi kan hålla vår hemlis här på FL eftesom Ale är väldigt litet.. inte så kul om svärföräldrarna blir påhoppade i mataffären och gratulerade till barnbarnet som dom inte vet om än =).

Hur som helst så känns det här helt enormt stort och vi är lyckliga som få. Hus och barn på samma vecka, det är svårslaget.

jenny28: sorry att jag inte sa ngt igår när vi golfade, men då hade vi inte berättat för ngn ännu =).

Japp, då var det sagt!

Kram på er, nu ska jag åka o bada!

• MiaB72

Hej!

Kyssen: GRATTISSSS! Va roligt! Hoppas jag också kan få till ett litet kryp i magen nu så kommer vi vara lediga samtidigt! Jag lovar att jag inte ska springa över till dina svärföräldrar, hemlisen är säker hos mej
    Håller på att jobba för fullt att få till ett lillasyskon till Emil, är ju bara inne på 2:a försöket än så vi har inte hållt på så länge än, men man vill ju få till det direkt!!

Har precis käkat och är proppmätt! Vi grillade och precis när det var dags att grilla så kom regnet så Christian fick ta fram paraplyet

Snart dags för Summerland på kanal 5, såld på alla dessa serier, eller jag är rätt duktig nu och följer inte allt som går men jag måste ju ha ett visst intag av serier annars blir det ju tråkigt

• Curlingmorsan

Ingen som planerar knodd till 2007 då??? ;)

Vilket "mammaledighetsgäng" vi blir då om ca 9-10mån. :)

• Jenny28

Kyssen: ååååh va kul...var lite kul då eftersom jag frågade o ni skulle ha barn i framtiden..hihihi...
    Nu dricker jag vin på verandan...
    Ha det så bra...

Svar på tråden Ale tråden