• Kyssen

Ale tråden

Hej på er tjejer!

Döm om min förvåning när vår sköna "Älvängen tråd" var stängd för svar!!
    Tog mig därför friheten att starta upp denna uppföljare, som jag döpte till "Ale tråden" eftersom vi bor på lite spridda ställen =).

Här finns den gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m2539842.html

Alla Ale-bor och givetvis alla andra oxå, är välkomna till denna tråd där vi diskuterar allt möjligt och omöjligt, viktigt eller oviktigt =)..

//Kyssen

• Svar på tråden Ale tråden
  • Kyssen

Idag är jag tröööööött. Vart en lång dag igår då vi var uppe i Trollhättan på Fallens dagar. Vi berättade för mina föräldrar igår och mamma började gråta =). Hon blev nästan gladare än vi är *hihi* På kvällen var vi ute och käkade och sen gick vi runt och kikade lite i på strandgatan. Sambon och min pappa gick och drack öl men jag o mamma gick till ett annat ställe som var lite lugnare. Körde alla hem på natten och kom väl i säng vid 02:30. Idag jobbar jag.. sååå trist!!! Har nog surfat bort två timmar på FL redan.. tänk om chefen visste det =).. Skäms på mig!!!

• MiaB72

Hej på er!

Har varit på en utflykt idag men den känns inte så lyckad! Vi bestämde oss imorse för att åka till Gullholmen för mamma har stuga där denna veckan och svärföräldrarna ville se bohusländska skärgården, när vi kommer fram finns det inga lediga parkeringsplatser, det står bilar överallt!! Tills slut hittar vi en, men vad hjälper det när vi har två bilar!

Vi gav upp och åkte till Stocken och såg att det fanns ett fik vid hamnkanten, naturligtvis var det stängt på måndagar som tur var så var en fiskhandel öppen och där sålde de glass sen var det bara att åka hem!
    Men släkten tyckte inte resan var förgäves ändå utan kände sig nöjda, de tycker vår skärgård är såååå vacker!

Kyssen: Härligt att berätta när man får den reaktionen!

• MiaB72

Hallå tjejer!!

Nu sällskapar jag med Kyssen - är också GRAVID!!
    Kunde inte hålla mig så jag testade igår även om jag inte ska ha mens förrän på fredag, men det kom ett + direkt!
    Häääärligt. Bf 31 mars 2006, är i v. 3+4 så inte är det en stor bebbe precis

• Jenny28

Hej hej, nu är man tillbaks från semester. Vi hade det kanon. Spelade golf och hade det trevligt.
    Var hemma hos syrran idag och gratulerade till att man ska få en systerdotter(son) till..*L*
    Det ska bli sååå kul att klämma på mage igen...
    Nu väntas massa plugg i veckan...suck..jaja, det ska nog gå bra...
    Förresten, jag hänger gärna med och rider nån dag....
    När det är gött väder..

Ha det bra allihopa

• MiaB72

Hej igen!!

Ebbabebbasmamma: Ja, nu blir vi många lediga, eftersom du har planerat en till i början på 2007 så kommer vi vara lediga läääänge samtidigt!! KUL!!

Just nu har vi en grävskopa på tomten, en kille som gräver iordning vår tomt, planar till och fixar och grejar, blir göörabra! Ska man bara se till så det blir nån gräsmatta så småningom också, får väl köra med nån jordfräs några gånger först antar jag och det ska vi utnyttja Jennys sambo till *asgarv* han tycker ju det är kul!!

• Kyssen

Nämen vad är det jag ser? Här är man borta från FL i två dagar oxå går du och blir gravid!! GRATTIS får man ju säga =). Sicket gäng vi ska bli haha!! Att du fick + så tidigt det var inte illa.. trodde att man inte kunde se det så tidigt..

På måndag börjar semestern, men än har jag en seeeg helg framför mig här på jobbet. Ska jobba kväll. *blä* men sen drar vi till fjälls. Ska bli sååå härligt.

Nu är oxå flyttdatum bestämt, helgen den 9-11 september flyttar vi till Starrkärr, längtar redan!!

Hoppas ni alla får en trevlig helg!

kram på er.

ps. när har ni planer på att rida? Jag är tillbaka i Götet i mitten/slutet på vecka 31 och hänger gärna på då.

• Curlingmorsan

Jag kan kolla upp lite ställen om ni vill? Vi är några tjejer från Bröllopstorget som ska ut och rida oxå. Ska vi rida allihopa tillsammans eller ska vi rida själva? Vilka är det som vill följa med?

• Curlingmorsan

Vecka 31 är vi i Stockholm och början på v 32 är vi på landet. Men dom här dagarna funkar för mig:

fre 12 aug helst på fm (min födelsedag :))
    lör 13 aug
    sön 14 aug
    mån 15 aug
    tis 16 aug inte fm
    ons 17 aug inte fm
    fre 19 aug
    lör 20 aug
    sön 21 aug
    mån 22 aug
    tis 23 aug
    ons 24 aug

Hur har ni det? Vilka dagar passar er?