Hello Girls, I'm back =).
Var egentligen hemma redan i onsdags kväll, men datorn har ju varit på lagning. Nätverkskortet pajade när det åskade. Nu trodde vi ju att allt skulle vara frid o fröjd när det var fixat, men tydligen så har även "ADSL-modemet" pajat oxå, så det är fortfarande modem här.. grrr
Annars har jag haft en sköön semester (har dock 1 vecka kvar) Vi har vandrat i fjällen, varit i Åre och varit uppe på Åre skutan. Varit i Östersund på Storsjöyran, och sen några dagar i Bollnäs hos sambons mormor & morfar. Där var vi ute i skogarna och plockade massor med blåbär och hjortron, så nu ska här syltas och saftas =), första gången jag ger mig på det så det ska bli kul!! Då kan ni ju få hemkokt sylt o pannkakor när jag bjuder hem er på fika i höst haha!!
I övrigt mår jag prima, knappt att jag känner mig gravid ens.. Är det bra eller dåligt?? Jag är iaf rätt rund över magen om kvällarna, så jag hoppas att det inte bara är allt fika och god mat jag knött i mig som ligger där och luras =). Är i vecka 10 nu, så snart snart borde man väl kunna se lite mer på magen hoppas jag.
Ebbabebba: Kanon med ridningen, jag ska kolla om det är ngn mer kompis som vill hänga på, sen så mejlar jag dig!!
Kram på er alla, hoppas att ni har det bra where ever you are!!