• Fridapida

Smink smink smink vi fortsätter!

Här möts vi som älskar smink och allt vad det innebär! Diskutera fritt, tipsa om dina bästa produkter och knep, fråga andra om hjälp och tips, ordet är fritt.
    Alla är välkomna att delta, nya som gamla deltagare, det spelar ingen roll om din enda makeup-pryl är en torr mascara eller om du jobbar med din dröm, här pratar vi om det som enar oss - sminkintresset!

I TS i den den nedan länkade tråden finns massor av länkar till sminkshoppar på nätet. För att inte TS ska bli för lång så gör vi så här.
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m30525759.html

Här har vi förra tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m33465870.html

Ni är även välkomna att titta in i min blogg:
    www.svalmarkskan.blogg.se

Nu har vi en lång höst framför oss. Sommaren tog slut alldeles för fort men vi får hoppas att höstmörkret inspirerar till färgstarka och intressanta makeuper. Vågar du mörkt röda läppar? Jag gör det inte även om jag tycker att det är så läckert!
    Är hon inte vacker i de röda läpparna och svarta eyelinern?
    www.handbag.com/&func=display&fileId=29703

Trevlig höst på er allesammans!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 17:54
    Länk till tråden där många av oss har skrivit upp vilka som är våra favoriter.

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m38424225.html

• Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!
  • Albin 080509

hmm vet inte vad haken är ingen tror ja..man ska typ värva och samla poäng för att få sitt presentkort=) vore ju kul om de funkade=)

Mamma till Albin
  • Fridapida

Albin 080509 skrev 2008-10-27 17:37:13 följande:

hmm vet inte vad haken är ingen tror ja..man ska typ värva och samla poäng för att få sitt presentkort=) vore ju kul om de funkade=)
    värva till vad? Samla poäng på vad? Ska man delta i undersökningar osv?
  • elma

fridapida: genom att du klickar på länken Albin lagt in får hon poäng och du inget!

• elma

fridapida: genom att du klickar på länken Albin lagt in får hon poäng och du inget!

• Fridapida
    elma skrev 2008-10-27 17:40:37 följande:
    Okej... men vad är grejen med spridningen? Jag blir alltid fundersam när man ska registrera sig med uppgifter o allt. Inte menat till Albin nu utan de som har sidan.
  • elma

jag fattar inte heller grejen...men grattis till dem som orkat samla ihop poäng så de får ett presentkort, jag skulle aldrig palla.

• katarina118

de ta väl rätt lång tid att spara ihop poäng oxå antar ja....

• Fridapida
    elma skrev 2008-10-27 17:46:11 följande:
    jag fattar inte heller grejen...men grattis till dem som orkat samla ihop poäng så de får ett presentkort, jag skulle aldrig palla.
    Nej... det stog att de skulle lägga in en cockie i min dator (inte så märkvärdigt iofs) men jag blir ändå lite tveksam... Dessutom vet man ju att sajter säljer mejlinglistor till reklamföretag osv. jaja... nu är det kvällspromenad på schemat!
  • Linny
    lindajm skrev 2008-10-27 19:17:14 följande:
    har skrivit massor av smink tips på min blogg om det är någon som är intresserad! lindajm.blogg.se
    Kul! Inte en look som skulle passa mig dock, med obefintlig färg på omålade ögonfransar, bleka läppar i mig själv osv Har gått från att använda kajal till att helt överge det till förmån för cake eyeliner. Tycker tvärtom att resultatet blir så mycket jämnare och snyggare än med kajalen
Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!