• Fridapida

Smink smink smink vi fortsätter!

Här möts vi som älskar smink och allt vad det innebär! Diskutera fritt, tipsa om dina bästa produkter och knep, fråga andra om hjälp och tips, ordet är fritt.
    Alla är välkomna att delta, nya som gamla deltagare, det spelar ingen roll om din enda makeup-pryl är en torr mascara eller om du jobbar med din dröm, här pratar vi om det som enar oss - sminkintresset!

I TS i den den nedan länkade tråden finns massor av länkar till sminkshoppar på nätet. För att inte TS ska bli för lång så gör vi så här.
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m30525759.html

Här har vi förra tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m33465870.html

Ni är även välkomna att titta in i min blogg:
    www.svalmarkskan.blogg.se

Nu har vi en lång höst framför oss. Sommaren tog slut alldeles för fort men vi får hoppas att höstmörkret inspirerar till färgstarka och intressanta makeuper. Vågar du mörkt röda läppar? Jag gör det inte även om jag tycker att det är så läckert!
    Är hon inte vacker i de röda läpparna och svarta eyelinern?
    www.handbag.com/&func=display&fileId=29703

Trevlig höst på er allesammans!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 17:54
    Länk till tråden där många av oss har skrivit upp vilka som är våra favoriter.

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m38424225.html

• Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!
  • Fridapida

truelove 4 ever skrev 2008-10-27 21:38:53 följande:

Går det att köpa produkter från FACE online eller?
    Jag tror att det enda stället är på hqhair.com i deras outlet-del.
  • truelove 4 ever
    Fridapida skrev 2008-10-27 21:43:38 följande:
    truelove 4 ever skrev 2008-10-27 21:38:53 följande: Jag tror att det enda stället är på hqhair.com i deras outlet-del.
    Vart hittar man deras outlet del då?
  • Fridapida
    TigerLinn skrev 2008-10-27 22:08:31 följande:
    vad händer i tråden sj planerar jag smink party
    Låter trevligt... vilket märke?
  • Mie74

Hej!

Har läst runt lite i tråden och tittat in i olika gallerier, vilka fina ögonmakuper ni gör ser snygga ut får mej att känna mej som en grå mus som endast använder mascara.

Undrar om man kunde få lite tips och råd på hur man lägger en makup med allt vad det innebär samt tips på bar produkter som ni har erfarenhet av.

Häls Mie

• trolltyg
    Linny skrev 2008-10-27 21:41:45 följande:
    Kul! Fint också Den där melon som du har över sharkskin, är den typ ljusgrön alltså?
    Nej den är faktiskt lite persikoguld-aktig i vanliga fall men vart grönguldig över sharkskin. Nästan lite magisk den där shark skin
    Melvin 051219 och Ian 071127
  • Fridapida
    Mie74 skrev 2008-10-27 22:30:25 följande:
    Hej!Har läst runt lite i tråden och tittat in i olika gallerier, vilka fina ögonmakuper ni gör ser snygga ut får mej att känna mej som en grå mus som endast använder mascara.Undrar om man kunde få lite tips och råd på hur man lägger en makup med allt vad det innebär samt tips på bar produkter som ni har erfarenhet av.Häls Mie
    Vilka produkter jag använder kan du se i min blogg.
    www.svalmarkskan.blogg.se

För att få en ögonskugga att fästa så använd en primer under. Om man har en skimmrig cremehighlighter eller cremeskugga så får man lite mer skimmer i skuggan.
    svalmarkskan.blogg.se/2008/february/turkos-torsdag.html
  • TigerLinn

självklart..
    :)

vad använder du i dag?

Mie74 skrev 2008-10-27 22:30:25 följande:
    Hej!Har läst runt lite i tråden och tittat in i olika gallerier, vilka fina ögonmakuper ni gör ser snygga ut får mej att känna mej som en grå mus som endast använder mascara.Undrar om man kunde få lite tips och råd på hur man lägger en makup med allt vad det innebär samt tips på bar produkter som ni har erfarenhet av.Häls Mie
Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!