• Fridapida

Smink smink smink vi fortsätter!

Här möts vi som älskar smink och allt vad det innebär! Diskutera fritt, tipsa om dina bästa produkter och knep, fråga andra om hjälp och tips, ordet är fritt.
    Alla är välkomna att delta, nya som gamla deltagare, det spelar ingen roll om din enda makeup-pryl är en torr mascara eller om du jobbar med din dröm, här pratar vi om det som enar oss - sminkintresset!

I TS i den den nedan länkade tråden finns massor av länkar till sminkshoppar på nätet. För att inte TS ska bli för lång så gör vi så här.
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m30525759.html

Här har vi förra tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m33465870.html

Ni är även välkomna att titta in i min blogg:
    www.svalmarkskan.blogg.se

Nu har vi en lång höst framför oss. Sommaren tog slut alldeles för fort men vi får hoppas att höstmörkret inspirerar till färgstarka och intressanta makeuper. Vågar du mörkt röda läppar? Jag gör det inte även om jag tycker att det är så läckert!
    Är hon inte vacker i de röda läpparna och svarta eyelinern?
    www.handbag.com/&func=display&fileId=29703

Trevlig höst på er allesammans!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 17:54
    Länk till tråden där många av oss har skrivit upp vilka som är våra favoriter.

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m38424225.html

• Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!
  • LindaLampa
    Liiza skrev 2008-10-27 16:47:51 följande:
    Jag är också sugen på ett sånt! Vad blev priset, frakt?
    Priset blev totalt 22 pund, 18,50 för rouget och 3,50 för frakt. Bra pris tycker jag, och mycket snabb leverans som sagt
  • LindaLampa
    Liiza skrev 2008-10-27 16:47:51 följande:
    Jag är också sugen på ett sånt! Vad blev priset, frakt?
    Kostnaden totalt blev 22 pund, 18,50 för rouget och 3,50 för frakten. Bra pris tycker jag, och väldigt snabb leverans
  • LindaLampa

Sorry, datorn hängde sig och jag lyckades få in två inlägg..

• Pokergirl

Då det gäller gratismakeup så har jag förstått det som så att du lägger in din adress och värvar därefter dina vänner och bekanta till siten. När de går in via din länk så får du poäng. Därefter har gratismakeup.se rätt att använda din epostadress till marknadsföring och reklam. Inget jag är intresserad av!

• Fridapida
    Pokergirl skrev 2008-10-27 20:49:45 följande:
    Då det gäller gratismakeup så har jag förstått det som så att du lägger in din adress och värvar därefter dina vänner och bekanta till siten. När de går in via din länk så får du poäng. Därefter har gratismakeup.se rätt att använda din epostadress till marknadsföring och reklam. Inget jag är intresserad av!
    Då var det som jag misstänkte. Det är precis det jag inte vill.
  • trolltyg
    KhiraLi skrev 2008-10-27 15:45:11 följande:
    Man måste ju bara älska Koren!Är det någon förresten som följer Panacea på Youtube? Tycker hon är så himla härlig att lyssna på, en riktig energikick.
    Ja visst är han Ja jag gillar att kolla in hennes youtube också.
    Melvin 051219 och Ian 071127
  • trolltyg

Nu har jag vågat mig på att lägga upp lite bilder under mappen smink Förvånad 

Melvin 051219 och Ian 071127
  • truelove 4 ever

Går det att köpa produkter från FACE online eller?

• Linny
    trolltyg skrev 2008-10-27 21:32:00 följande:
    Nu har jag vågat mig på att lägga upp lite bilder under mappen smink  
    Kul! Fint också Den där melon som du har över sharkskin, är den typ ljusgrön alltså?
Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!