Smink smink smink vi fortsätter!
Här möts vi som älskar smink och allt vad det innebär! Diskutera fritt, tipsa om dina bästa produkter och knep, fråga andra om hjälp och tips, ordet är fritt. 
Alla är välkomna att delta, nya som gamla deltagare, det spelar ingen roll om din enda makeup-pryl är en torr mascara eller om du jobbar med din dröm, här pratar vi om det som enar oss - sminkintresset!   

I TS i den den nedan länkade tråden finns massor av länkar till sminkshoppar på nätet. För att inte TS ska bli för lång så gör vi så här.
www.familjeliv.se/Forum-5-73/m30525759.html
Här har vi förra tråden:
www.familjeliv.se/Forum-5-73/m33465870.html
Ni är även välkomna att titta in i min blogg:
www.svalmarkskan.blogg.se
Nu har vi en lång höst framför oss. Sommaren tog slut alldeles för fort men vi får hoppas att höstmörkret inspirerar till färgstarka och intressanta makeuper. Vågar du mörkt röda läppar? Jag gör det inte även om jag tycker att det är så läckert! 
Är hon inte vacker i de röda läpparna och svarta eyelinern?
www.handbag.com/&func=display&fileId=29703
Trevlig höst på er allesammans!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 17:54
Länk till tråden där många av oss har skrivit upp vilka som är våra favoriter.
www.familjeliv.se/Forum-5-73/m38424225.html

Men jag kanske har någon lite rödare skugga och jag ska försöka våga mig på det. Får som sagt göra det när jag inte ska till jobbet bara
  Men jag kanske har någon lite rödare skugga och jag ska försöka våga mig på det. Får som sagt göra det när jag inte ska till jobbet bara