• Fridapida

Smink smink smink vi fortsätter!

Här möts vi som älskar smink och allt vad det innebär! Diskutera fritt, tipsa om dina bästa produkter och knep, fråga andra om hjälp och tips, ordet är fritt.
    Alla är välkomna att delta, nya som gamla deltagare, det spelar ingen roll om din enda makeup-pryl är en torr mascara eller om du jobbar med din dröm, här pratar vi om det som enar oss - sminkintresset!

I TS i den den nedan länkade tråden finns massor av länkar till sminkshoppar på nätet. För att inte TS ska bli för lång så gör vi så här.
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m30525759.html

Här har vi förra tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m33465870.html

Ni är även välkomna att titta in i min blogg:
    www.svalmarkskan.blogg.se

Nu har vi en lång höst framför oss. Sommaren tog slut alldeles för fort men vi får hoppas att höstmörkret inspirerar till färgstarka och intressanta makeuper. Vågar du mörkt röda läppar? Jag gör det inte även om jag tycker att det är så läckert!
    Är hon inte vacker i de röda läpparna och svarta eyelinern?
    www.handbag.com/&func=display&fileId=29703

Trevlig höst på er allesammans!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 17:54
    Länk till tråden där många av oss har skrivit upp vilka som är våra favoriter.

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m38424225.html

• Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!
  • katarina118

lumene finns ju att köpa på kicks...

• Knott

Lumene är egentligen Åhléns men Åhléns köpte Kicks för ett tag sedan, därför finns Lumene även där

Be-You tror jag att det märket heter som trolltyg skriver om (eller hur?). Har inte testat det själv dock.

OT: bloggen tar mkt tid men jag har också påbörjat min mentala omställning till att börja jobba igen. Det ska bli jättekul (börjar i jan) men det är lite vemodigt när mammaledigheten är slut på något sätt. Så kände jag inte alls förra gången, då bara längtade jag efter att börja jobba, men nu plötsligt inser jag att lillan inte är så liten längre. Ja ja, pappa är hemma med henne jan-aug/sep och vi ska ha en lång sommarledighet tillsammans, men det är ändå blandade känslor inför att börja jobba igen.

• Linny
    Knott skrev 2008-11-25 11:43:46 följande:
    Lumene är egentligen Åhléns men Åhléns köpte Kicks för ett tag sedan, därför finns Lumene även där Be-You tror jag att det märket heter som trolltyg skriver om (eller hur?). Har inte testat det själv dock. OT: bloggen tar mkt tid men jag har också påbörjat min mentala omställning till att börja jobba igen. Det ska bli jättekul (börjar i jan) men det är lite vemodigt när mammaledigheten är slut på något sätt. Så kände jag inte alls förra gången, då bara längtade jag efter att börja jobba, men nu plötsligt inser jag att lillan inte är så liten längre. Ja ja, pappa är hemma med henne jan-aug/sep och vi ska ha en lång sommarledighet tillsammans, men det är ändå blandade känslor inför att börja jobba igen.
    Ahaaaaaaaaaaaa! Där lärde man sig nåt nytt Har inte koll på vilka bolag som köpt andra bolag..

Hur länge har du varit hemma? Förra gången var jag hemma i tio månader och min man i nio. Denna gång har vi väl sagt ett år för mig och åtta-nio månader för maken..
  • Phantera

Linny > Är det Primer Potion som är UD ögonprimer, eller är den till hela ansiktet?

• Fridapida
    Phantera skrev 2008-11-25 08:20:56 följande:
    And it is done!Nu har jag beställt en "bok med skuggor"! Hoppas den kommer fort fort fort!
    Jag fick den på typ tre dagar från hqhair.com. Beställde du din där så har du den kanske innan helgen.
  • Linny
    Phantera skrev 2008-11-25 12:32:00 följande:
    Linny > Är det Primer Potion som är UD ögonprimer, eller är den till hela ansiktet?
    Ja det ska det vara; speciellt om det är en liten behållare med applikator som liknar en sådan man har till lipgloss.
Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!