• Fridapida

Smink smink smink vi fortsätter!

Här möts vi som älskar smink och allt vad det innebär! Diskutera fritt, tipsa om dina bästa produkter och knep, fråga andra om hjälp och tips, ordet är fritt.
    Alla är välkomna att delta, nya som gamla deltagare, det spelar ingen roll om din enda makeup-pryl är en torr mascara eller om du jobbar med din dröm, här pratar vi om det som enar oss - sminkintresset!

I TS i den den nedan länkade tråden finns massor av länkar till sminkshoppar på nätet. För att inte TS ska bli för lång så gör vi så här.
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m30525759.html

Här har vi förra tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m33465870.html

Ni är även välkomna att titta in i min blogg:
    www.svalmarkskan.blogg.se

Nu har vi en lång höst framför oss. Sommaren tog slut alldeles för fort men vi får hoppas att höstmörkret inspirerar till färgstarka och intressanta makeuper. Vågar du mörkt röda läppar? Jag gör det inte även om jag tycker att det är så läckert!
    Är hon inte vacker i de röda läpparna och svarta eyelinern?
    www.handbag.com/&func=display&fileId=29703

Trevlig höst på er allesammans!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 17:54
    Länk till tråden där många av oss har skrivit upp vilka som är våra favoriter.

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m38424225.html

• Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!
  • Fluffguf
    Fridapida skrev 2008-09-30 21:35:29 följande:
    Nej inte ett ljud. Jag förstår att de är nya och det är mycket för dem men man är ju av en otålig natur... jag längtar så till detta lilla rosa paket att jag blir galen snart!
    Ja, eller hur! Jag gillar själva idén och innehållet, men leveransen lömnar ju en del att önska!
  • Fridapida
    Fluffguf skrev 2008-09-30 21:37:29 följande:
    Ja, eller hur! Jag gillar själva idén och innehållet, men leveransen lömnar ju en del att önska!
    Det ska bli spännande att se vad som är i.
  • Fluffguf
    Fridapida skrev 2008-09-30 21:41:34 följande:
    Det ska bli spännande att se vad som är i.
    Ja, det står ju en del på hemsidan, och det verkar lovande tycker jag! Det är som julafton att öppna paketet, jag skulle vilja ha en bag varje månad
  • LillaMysan

Någon här som har provat Mary Kay? Ska på homeparty imorgon

• Liiza
    Fluffguf skrev 2008-09-30 21:28:43 följande:
    Inte så lång tid måste vara ett bra betyg när man väntar på en order På tal om ingenting, är det någon av er som har hört något från beautybag? Det står på deras sida att de ska skicka ut ett nyhetsbrev när den är på väg, men jag kommer ihåg att jag inte fick det förra mailet de skickade ut förrän flera dagar efteråt...
    Jag mailade beautybag den 18/9, men inget svar...
    Skickade frågan idag igen
  • Fluffguf
    Liiza skrev 2008-09-30 21:46:12 följande:
    Jag mailade beautybag den 18/9, men inget svar... Skickade frågan idag igen
    Dåligt! Om du hör något får du skriva här så vi andra nyfikna vet
  • Fridapida
    LillaMysan skrev 2008-09-30 21:44:50 följande:
    Någon här som har provat Mary Kay? Ska på homeparty imorgon
    Ytterst lite. Enbart en ögonkräm. Hoppas du gillar det.
  • trollsanna

LillaMysan
    Ohh ja jag har använt MK tidigare även varit distrubutör åt dom. Kan rekomendera den olefria eye makeup removern. gillar många av deras produkter men eftersom jag vill kunna gå ner på stan och köpa produkten på en gång så har jag gått över mer el mindre till Cliniques produkter när det gäller hudvård.

• Petrah

HJÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!!!!! jag får krupp snart för jag inte kan sota ögonen i svart. det blir bara kletigt och jag ser ut som Alice Cooper runt om. va gör jag för fel????? sen flyger ju ögonskuggan runt så det sitter skugga som rouge oxå jag har foto men dt går ju inte lägga in ju ska testa igen.

Wild, Raw and Beautiful
Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!