• Fridapida

Smink smink smink vi fortsätter!

Här möts vi som älskar smink och allt vad det innebär! Diskutera fritt, tipsa om dina bästa produkter och knep, fråga andra om hjälp och tips, ordet är fritt.
    Alla är välkomna att delta, nya som gamla deltagare, det spelar ingen roll om din enda makeup-pryl är en torr mascara eller om du jobbar med din dröm, här pratar vi om det som enar oss - sminkintresset!

I TS i den den nedan länkade tråden finns massor av länkar till sminkshoppar på nätet. För att inte TS ska bli för lång så gör vi så här.
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m30525759.html

Här har vi förra tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m33465870.html

Ni är även välkomna att titta in i min blogg:
    www.svalmarkskan.blogg.se

Nu har vi en lång höst framför oss. Sommaren tog slut alldeles för fort men vi får hoppas att höstmörkret inspirerar till färgstarka och intressanta makeuper. Vågar du mörkt röda läppar? Jag gör det inte även om jag tycker att det är så läckert!
    Är hon inte vacker i de röda läpparna och svarta eyelinern?
    www.handbag.com/&func=display&fileId=29703

Trevlig höst på er allesammans!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 17:54
    Länk till tråden där många av oss har skrivit upp vilka som är våra favoriter.

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m38424225.html

• Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!
  • Linny
    Charlita skrev 2008-10-20 14:40:38 följande:
    Vilken är det bästa solpudret ni testat? Själv tycker jag H&Ms egna är väldigt bra! förvånade mig verkligen. billig också kostar bara 49 kronor för en stoor
    Jag har en bronzer från MUS som jag använder dagligen. Har dock införskaffat THE bronzer, Laguna från Nars, nu när jag var i USA i kombination med favoritrouget Orgasm
    Prinsessan Leia skrev 2008-10-20 14:41:43 följande:
    hur fixar man en bra sotad look ?? sen vilken färg är hetast i höt, inte trist som guld o brun utan ngt mer vågat till det svarta??
    Lila/svart
  • Linny
    Fluffguf skrev 2008-10-20 14:47:07 följande:
    Ja, alltså jag kanske överdrev en aning när jag sa att jag hittade tio olika Men tack för uppklarandet!
  • Fluffguf
    Charlita skrev 2008-10-20 14:40:38 följande:
    Vilken är det bästa solpudret ni testat? Själv tycker jag H&Ms egna är väldigt bra! förvånade mig verkligen. billig också kostar bara 49 kronor för en stoor
    Jag gillar everyday minerals everyday bronzer.
  • Charlita

Linny Ååh va fint det låter Har du bilder?

• Fluffguf

Jag håller på att sminka mig nu, jag fyller år så vi ska ut och äta ikväll Det blir lite sot-aktigt i plommonlila, bild kommer nog på bloggen imorgon hoppas jag!

• Linny
    Charlita skrev 2008-10-20 14:48:54 följande:
    Linny Ååh va fint det låter Har du bilder?
    Nä jag gick i koma imorse ju
  • Charlita

Mascara favisen just nu är Masterpiece Max Waterproof från Maxfactor. Super bra separerar jätte fint och gör fransarna låååånga. Vill man ha lite fylligare fransar så e det bara lägga på ett extra svep super verkligen. Den borde få ett jävla pris eller nått Ska nog aldrig byta mascara! Jag har provat massa massa innan men denna har jag verkligen fastat för. Jag rekommenderar verkligen...

• Charlita

Fluffguff! GRATTIS på födelsedagen

• Linny
    Fluffguf skrev 2008-10-20 14:48:56 följande:
    Jag håller på att sminka mig nu, jag fyller år så vi ska ut och äta ikväll Det blir lite sot-aktigt i plommonlila, bild kommer nog på bloggen imorgon hoppas jag!
    GRATTIS!!!

Alltså, allt man ser på mig nu, är ju ändå en mage Skulle nog kunna måla mig som en clown och folk skulle ändå bara titta på magen och kommentera. ÅÅÅÅÅÅH vilken mage, så häftigt! Ser ju ut som en medicinboll ju..
  • Charlita

Linny: Åh det är så fint med magar

Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!