• bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

Här samlas vi som har en bugaboo BEE.. Ja jag vet att det finns bugaboo trådar men nästan ingen där som har en bee.. Så här kan vi samlas :D Nån som vill joina??? :D haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:58
    Den här tråden har snart gjort sitt, här kommer den nya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html

• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden
  • chickenpox

Vi har eloides åkpåse till vår men den kommer nog bara användas hittan o dittan för hur gör man egentligen med smutsiga små skor i vagnen eller åkpåsen framförallt?

• bara lilla jag

Kajsan: hehe ja :D Men det är flera med cam och gecko och frog vilket gör att när man frågar om bee så försvinner frågan bland alla andra.. Det är nog för några i jämnförelse med de andra modellerna så det är väll därför.. Så då är det väll ypperligt att det finns ett bee forum där man kan fråga saker :D

Nicke nyfiken: Min bee är helröd, skithäftigt haha :D Men äh skit i om det matchar ta det som du tycker är snyggt :D

• bara lilla jag

inte just nu men jag kan ta kort och försöka lägga in i kväll :D

• lotten77

Jag har också en bee som både jag och tjejen älskar hon gillade inte att åka vagn innan.

Provade med min BRIO åkpåse först men den funkade inte! så nu har jag beställt en ny till bee hoppas att den kome snart för det börjar ju bli lite kallt. Använder dock samma skötväska som innan men får ju lägga den under vagnen.

• bara lilla jag

lotten77: För mig tog det ungefär 4½ veckor att få åkpåsen.. Men det kan ju gå snabbare också..

Okej var lite sugen på att testa min brio åkpåsen innan jag fick min.. men det var inte så kallt så det behövdes.. :D

• Nicke Nyfiken

Vet ni om det finns några affärer som har åkpåsen (nu pratar jag Stockholm så typ Bonti eller Barnbutiken)eller måste man beställa?

• Caeruleus

Tycker åkpåsen är varm tom nästan för varm för min lilla kamin till son. Man kan ju inte har hur lite som helst på honom för att det skall vara ok i påsen. Då blir det ju urkallt när jag lyfter upp honom

• bara lilla jag

har inte NK bugaboo och tillbehör på lager? Jag vet att det finns en affär där som säljer bugaboo så testa där med lite tur har dom några på lager..

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden