• bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

Här samlas vi som har en bugaboo BEE.. Ja jag vet att det finns bugaboo trådar men nästan ingen där som har en bee.. Så här kan vi samlas :D Nån som vill joina??? :D haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:58
    Den här tråden har snart gjort sitt, här kommer den nya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html

• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden
  • angebell
    Svar på #101
    Alternativet är en mindre och smidigare vagn till sonen och då blir det ju typ något i still med Quinny zapp osv och de kanske inte heller precis är så mycket bredare jag vet inte.
  • Caeruleus
    angebell skrev 2008-10-20 09:52:22 följande:
    Svar på #101Alternativet är en mindre och smidigare vagn till sonen och då blir det ju typ något i still med Quinny zapp osv och de kanske inte heller precis är så mycket bredare jag vet inte.
    Den har jag inge vidare koll på. Saknar inte den varukorg?
  • elinS
    Svar på #98
    angebell skrev 2008-10-20 08:56:22 följande:
    Är det någons om vet om man kan ha ståbräda till Been???
    jag har ståbräda på min bee, fungerar bra, har en easy rider bräda. Enda nackdelen är att krokarna som brädan sitter fast med gör så att bromsarna inte går i istället, varje gång jag ska låsa bromsarna så måste brädan hakas av och läggas under vagnen.
    angebell skrev 2008-10-20 08:56:22 följande:
  • elinS
    Svar på #99
    jag har been till båda barnen. dottern är snart 2,5 år, ca 90-95 lång och sonen är 7mån, ca 65 lång. båda får plats utan problem med både åkpåse och ytterläder.
  • angebell
    Svar på #105
    Det låter kanon!!!
    elinS skrev 2008-10-20 10:55:29 följande:
    Svar på #99jag har been till båda barnen. dottern är snart 2,5 år, ca 90-95 lång och sonen är 7mån, ca 65 lång. båda får plats utan problem med både åkpåse och ytterläder.
  • Stargirl
    Caeruleus skrev 2008-10-20 10:10:50 följande:
    Den har jag inge vidare koll på. Saknar inte den varukorg?
    Ja Zapp har varken varukorg eller liggläge samt att den är bara framvänd. Vi hade en ett tag till sonen som då var runt 2 år men den var för enkel och han kunde inte sova i vagnen alls.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Tullemi

Tänkte på en sak idag. Vi fäller aldrig ihop vår Bee eftersom den ligger i bagaget på vår combi hela tiden. Vi bara lägger in den uppfälld. Kan det vara en nackdel? Tänkte på om den mår bra av ihopfällningar då och då. Vad tror ni?

• Caeruleus
    Tullemi skrev 2008-10-21 20:18:40 följande:
    Tänkte på en sak idag. Vi fäller aldrig ihop vår Bee eftersom den ligger i bagaget på vår combi hela tiden. Vi bara lägger in den uppfälld. Kan det vara en nackdel? Tänkte på om den mår bra av ihopfällningar då och då. Vad tror ni?
    Kan knappast tänka mig att det skulle vara något problem. I värsta fall kan man ju spruta lite 5-56 om det går trögt.
  • Stargirl
    Tullemi skrev 2008-10-21 20:18:40 följande:
    Nejdå, det tror jag inte spelar roll.
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden