• bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

Här samlas vi som har en bugaboo BEE.. Ja jag vet att det finns bugaboo trådar men nästan ingen där som har en bee.. Så här kan vi samlas :D Nån som vill joina??? :D haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:58
    Den här tråden har snart gjort sitt, här kommer den nya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html

• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden
  • loveliva

Hej !!!
    Kikar in här då jag är sååååå sugen på en Bee !!!!!
    Har precis sålt min cam, men känner att jag inte klarar mig utan en smidig bugga

• bara lilla jag

Dom är jättehärliga! Jag äslakr min bee! Och speciellt nu när den har kommit ur det här första problem stadiet som alla nya grejer har.. Nu tror jag alla små "barnsjukdomar" är åtgärdade :D

• loveliva
    bara lilla jag skrev 2008-10-22 16:04:58 följande:
    Dom är jättehärliga! Jag äslakr min bee! Och speciellt nu när den har kommit ur det här första problem stadiet som alla nya grejer har.. Nu tror jag alla små "barnsjukdomar" är åtgärdade :D
    Ok, så jag kasnke inte ska en beg på blocket då ???
    Bättre att köpa ny ???
    Har hört många som haft problem med bromsen ....
  • Tullemi

Vad för problem med bromsen? Annat än det problem som diskuterats tidigare i tråden?

• loveliva
    Tullemi skrev 2008-10-22 16:14:52 följande:
    Vad för problem med bromsen? Annat än det problem som diskuterats tidigare i tråden?
    Ja, det var just det att bromsen inte tar ordentligt.
  • bara lilla jag

bromsen tar inte i ibland, man får liksom sparka till den på ena sidan.. Men köper man en ny vagn och har problem med den får man ett helt nytt chassi från bugaboo eller återförsäljare.. Så därför är det bra att köpa en ny istället för beg.. Det är värst att betala fullpris för servicen tycker jag.. Men bromsarna på de nya vagnarna ska vara åtgärdade nu!

• loveliva
    bara lilla jag skrev 2008-10-22 16:30:05 följande:
    bromsen tar inte i ibland, man får liksom sparka till den på ena sidan.. Men köper man en ny vagn och har problem med den får man ett helt nytt chassi från bugaboo eller återförsäljare.. Så därför är det bra att köpa en ny istället för beg.. Det är värst att betala fullpris för servicen tycker jag.. Men bromsarna på de nya vagnarna ska vara åtgärdade nu!
    Låter bra !!! Då blir det nog en ny så småning om
  • Tullemi

Bromsen funkar bra för oss nu när den är "dränkt" i silikonspray/teflonspray .

• angebell

någon av er som har en saddlepack på er Bee?? Skötväska som man hänger på sidan??? Såg någon på stan igår med en sådan...såg väldigt smidigt ut faktiskt

• FiaMia

Vi har inte ens fått hem våran Cameleon men jag börjar redan bli nyfiken på Bee
    Sambons mamma bor i London så vi kommer att resa en del med bebin med flyg. Så vi funderar på att ist för att köpa transportväskan till Cameleon köpa en Bee med babynest.
    Flyger med Ryand air så då får man ta med vagnen till gateni iaf.

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden