• bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

Här samlas vi som har en bugaboo BEE.. Ja jag vet att det finns bugaboo trådar men nästan ingen där som har en bee.. Så här kan vi samlas :D Nån som vill joina??? :D haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:58
    Den här tråden har snart gjort sitt, här kommer den nya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html

• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden
  • Nicke Nyfiken
    Kajsan skrev 2008-10-12 23:33:04 följande:
    Jag använder aldrig Be Allen på been, den är så stor.Kan tipsa om Petunia Pickle bottom, kah kommer aldrig mer sätta dit en annan väska på min Bee
    Skulle man kunna få se hur den väskan ser ut och hur den sitter på vagnen?
  • Caeruleus
    Kajsan skrev 2008-10-12 23:33:04 följande:
    Jag använder aldrig Be Allen på been, den är så stor.Kan tipsa om Petunia Pickle bottom, kah kommer aldrig mer sätta dit en annan väska på min Bee
    Har du en bild i ditt galleri Kajsan? Och skulle jag få komma in å kika???
  • Storm07
    Caeruleus skrev 2008-10-12 22:17:51 följande:
    Ställer samma fråga här som i den andra Bugaboo-trådenFinns det någon här som har handlat från kiwi-kid?Jag har har sett gamla trådar där man skriver kiwi-kid USA. Den enda www.adressen jag hittar är i Nya Zeeland. Har jag fel adress eller?? Och vilka priser gäller?
    Jag har beställt från Kiwi-kid i NZ. Det funkade jättebra. Kom ihåg att valutan är NZ dollar. Kolla på forex.se så kan du omvandla valutan.
  • Caeruleus
    Storm07 skrev 2008-10-13 08:19:12 följande:
    Jag har beställt från Kiwi-kid i NZ. Det funkade jättebra. Kom ihåg att valutan är NZ dollar. Kolla på forex.se så kan du omvandla valutan.
    Tack Storm, hade funderat på att köpa en jujube därifrån men nu säger dom här att den är lite stor för Been
  • Tullemi

JuJuBe´n är en toppenbra skötväska, men som sagt så hade det räckt med en BeTween (tror jag iaf, har aldrig klämt på en sådan ). Tyvärr väger lilla Milea ganska mycket och det blir ofta att jag tar en hiskelig ryggsäck med mig ut istället för skötväskan. Det blir sån felbelastning när jag bär båda skötväska och Milea. Jag har kass rygg ska jag väl tillägga. JuJube´n står mest i skåpet

• Caeruleus
    Tullemi skrev 2008-10-13 09:36:10 följande:
    JuJuBe´n är en toppenbra skötväska, men som sagt så hade det räckt med en BeTween (tror jag iaf, har aldrig klämt på en sådan ). Tyvärr väger lilla Milea ganska mycket och det blir ofta att jag tar en hiskelig ryggsäck med mig ut istället för skötväskan. Det blir sån felbelastning när jag bär båda skötväska och Milea. Jag har kass rygg ska jag väl tillägga. JuJube´n står mest i skåpet
    En väldans söt och lite större tjej du har . Hon väger precis lika mycket som min Tim gjorde i den ålder. Fast Tim var ett par centimeter kortare .

Har du vagnen bakåtvänd? Då förstår jag att du tycker det blir lite felbelastat. Jag har vänt min framåt och då tycker jag det är helt ok.

Between kanske är ett alternativ....frågan är om maken min går med på något annat än den svart/silver. Han är ju hemma lika mycket som jag och använder den oxå...så då kanske han ska få vara med och välja
  • bara lilla jag
    Svar på #44
    vilken snygg suflett!! Är det supersvårt att sy??? Kan verkligen inte sy men nu blev jag lite sugen på att testa ändå!! :D
    Caeruleus skrev 2008-10-12 20:23:28 följande:
    bara lilla jag skrev 2008-10-12 11:29:45 följande:
    Jag har sytt en suflett till min Bee. Bild finns i mitt galleri.Funderar oxå över hur det kommer att gå i vinter....kanske få jag en anledning till att köpa ytterligare en vagn
  • Caeruleus
    Storm07 skrev 2008-10-13 08:19:12 följande:
    Vilken adress är det till Kiwi-kid i NZ...har bara den i USA
  • Tullemi

Careuleus: Nej, jag har inte vänt sitsen framåt än, men går i dom tankarna. Vi har en annan vagn som är framåtvänd och det funkar jättebra med Milea. Har bara varit lite lat med Bee´n och inte orkat ta tag i det.

Men du!!!! Vilken himlans snygg suffla du har sytt. Jösses, vilket snyggt jobb du gjort, nu blir jag helt avis .

• Stargirl

Jag trodde att ngn snott våran Bee från dagis i fredags...fick panik. Sen kom jag på att vi inte haft med den på morgonen... hahahhaha Bee låg och sov i bilen *asg*

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden