• bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

Här samlas vi som har en bugaboo BEE.. Ja jag vet att det finns bugaboo trådar men nästan ingen där som har en bee.. Så här kan vi samlas :D Nån som vill joina??? :D haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:58
    Den här tråden har snart gjort sitt, här kommer den nya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html

• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden
  • Storm07

angebell, jag har en saddlebag på min Bee. Funkar superbra! Vanliga skötväskan häger inte alls bra på styret och jag vägrar ha den i varukorgen. Så en saddlebag är perfekt!

• angebell
    Svar på #121
    Äar det skip hops saddle bag du har???
  • Tullemi

Nu har vi köpt en åkpåse till Bee´n. Den funkar även ganska bra i vår Chicco Lite Way, som tur är. Och jag vill ha en ny suflett till Bee....min man tycker det är onödigt . Jag vågar inte tjafsa just nu för vi har precis inhandlat vagn nr 4.

• Tullemi

Jag är nog lite petig men det var inte snyggt med Bugaboo-märket på åkpåsen när den låg i Chiccon. Det blev...fel på nåt sätt.....Petig? Eller så var det Chicco-märket som det var fel på, hihi. Gillad inte att kombinationen alls.

• Stargirl
    Tullemi skrev 2008-10-26 10:47:54 följande:
    Jag är nog lite petig men det var inte snyggt med Bugaboo-märket på åkpåsen när den låg i Chiccon. Det blev...fel på nåt sätt.....Petig? Eller så var det Chicco-märket som det var fel på, hihi. Gillad inte att kombinationen alls.
    Hahahha..... såg en Briovagn med en Bugga åkpåse i Solna C härmodagen. Det såg super skumt ut. Undras om ägaren köpt en Bugga påse för hon gillade färgen eller om hon oxå hade en Bugga hemma.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Tullemi

Hahaha, nä säg inte så, nu kommer jag inte använda dom ihop ju ....

Stargirl skrev 2008-10-26 11:50:38 följande:
    Hahahha..... såg en Briovagn med en Bugga åkpåse i Solna C härmodagen. Det såg super skumt ut. Undras om ägaren köpt en Bugga påse för hon gillade färgen eller om hon oxå hade en Bugga hemma.
  • loveliva
    Stargirl skrev 2008-10-26 11:50:38 följande:
    Jag har min buggapåse i Emmaljunga city cross Generad
    Sålde cammen men behöll åkpåsen då den sitter super i emmaljungan
  • Stargirl
    loveliva skrev 2008-10-26 15:11:59 följande:
    Jag har min buggapåse i Emmaljunga city cross Sålde cammen men behöll åkpåsen då den sitter super i emmaljungan
    Det är säkert toppen! Men man är inte van att se Bugga påse på en annan vagn.
    *~Bugaboo RULES~*
  • straw2008

Hallå,

Om man får tag i ett chassi är det då någon som vet om man kan köpa de andra delarna lösa? typ varukorg o själva "stolen"?

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden