• bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

Här samlas vi som har en bugaboo BEE.. Ja jag vet att det finns bugaboo trådar men nästan ingen där som har en bee.. Så här kan vi samlas :D Nån som vill joina??? :D haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:58
    Den här tråden har snart gjort sitt, här kommer den nya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html

• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden
  • Caeruleus
    chickenpox skrev 2008-10-09 22:35:34 följande:
    Kika på blocket men hitta den inte kanske såld!Vet ni varför vissa Bees stoppning är tjockare och andras tunnare?
    Ingen aning...kan det ha att göra med att det är lite trångt kanske?

Ok då är ju Eloide inte så intressant, om den är för stor menar jag.
  • chickenpox

Jag är glad för att sidpuffarna (de där stoppade bågarna) är tunna på vår vagn för min son e en stor kille
    En bekant har en liten dotter men mer stoppade bågar och det ser mycket mindre ut men mysigt!

• bara lilla jag

Jag har inte heller stoppade bågar men ryggen på min bee är jättegosig och mjuk, men det kanske den är på alla..

Jag har en baba bing skötväska, jag älskar den.. :D Men jag har den under vagnen

• Caeruleus
    chickenpox skrev 2008-10-09 23:14:15 följande:
    Jag är glad för att sidpuffarna (de där stoppade bågarna) är tunna på vår vagn för min son e en stor kille En bekant har en liten dotter men mer stoppade bågar och det ser mycket mindre ut men mysigt!
    Jag har en stoor kille och stoppade bågar . Det är nästan lite för trångt när han har ytterkläder på sig. Har tom funderat på att ta bort den.

Bara lilla jag - är det en Daytripper som du har?
  • Nicke Nyfiken

Är det nån som provat att ha åkpåse i Been? Jag har en UJ åkpåse men undrar om den kanske blir för stor. Hur kommer ni göra i vinter, har ni en annan vagn också eller ska ni köra med Been? Jag har en vagn till som jag aldrig använder och funderar på att sälja men vet inte hur man klarar vintern då.....

• bara lilla jag

Ingen aning faktiskt :D Om du menar skötväskan? :D

Nicke nyfiken: Bor mitt inne i stan så jag kommer köra min bee hela vintern med bee åkpåsen, hoppas den håller värmen bara :D Någon som vet hur dom klarar kylan förresten?
    Men skulle det bli världens skyfall och isigt och så så kommer jag köra min gamla vagna de dagarna som det håller i sig :D

• Nicke Nyfiken

Funderar på att köpa bee åkpåsen jag också. Bor ju i Stockholm och vi brukar ju inte direkt ha mycket snö men man vet ju aldrig. Får väl köpa en gammal "häck" att dra omkring på i sånna fall :)

Ja det är lite svårt med skötväska. Har en Burberry som just nu hänger på vagnen men tjejen har börjat sitta och sparka på den. Får se hur jag gör sen...

• bara lilla jag
    Svar på #17
    Bee åkpåsen är jättemysigt!! min son älskar den..

Vi hade samma problem så det är därför jag har min under vagnen istället, men har den inte med mig så ofta då jag har supernära hem ifrån stan.. Om jag vet att jag ska vara ute länge så har jag med den men inte för en promenad eller så :D

Nicke Nyfiken skrev 2008-10-10 12:31:45 följande:
    Funderar på att köpa bee åkpåsen jag också. Bor ju i Stockholm och vi brukar ju inte direkt ha mycket snö men man vet ju aldrig. Får väl köpa en gammal "häck" att dra omkring på i sånna fall :)Ja det är lite svårt med skötväska. Har en Burberry som just nu hänger på vagnen men tjejen har börjat sitta och sparka på den. Får se hur jag gör sen...
  • Stargirl

Vi har oxå en Bee Har precis satt fast åkpåsen. den är så mysig och perfekt vindskydd.

• Nicke Nyfiken
    Stargirl skrev 2008-10-10 13:23:28 följande:
    Vi har oxå en Bee Har precis satt fast åkpåsen. den är så mysig och perfekt vindskydd.
    Då blir det nog att köpa den då :) Vilken färg är finast? Har en svart bee så jag funderar på en svart eller rosa åkpåse. Har man en svart är det ju lättare med kläder (så det inte skär sig totalt), men en rosa är ju kanske finare. hmmm
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden