• bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

Här samlas vi som har en bugaboo BEE.. Ja jag vet att det finns bugaboo trådar men nästan ingen där som har en bee.. Så här kan vi samlas :D Nån som vill joina??? :D haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:58
    Den här tråden har snart gjort sitt, här kommer den nya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html

• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden
  • Stargirl
    Tullemi skrev 2008-10-14 10:04:31 följande:
    Jag har inte ens packat upp regnskyddet än. Det verkar så bökigt att använda och (ficka jag vet nu då) förvara .
    Inte alls bökigt att använda. Bästa regnskyddet tycker jag. Smidigt och sitter som en smäck!
    *~Bugaboo RULES~*
  • Storm07

Jag har alltid mitt regnskydd nedknölat i en 3-liters platspåse, då tar det inte upp hela varukorgen i alla fall. Det är väl inte en så snygg lösning, men det funkar. Det optimala vore om jag hade en snygg lite påse att få ner det i. Kanske kan man sy en liten påse av vaxduk? Nu får jag idéer....

• Stargirl
    Storm07 skrev 2008-10-14 10:24:24 följande:
    Jag har alltid mitt regnskydd nedknölat i en 3-liters platspåse, då tar det inte upp hela varukorgen i alla fall. Det är väl inte en så snygg lösning, men det funkar. Det optimala vore om jag hade en snygg lite påse att få ner det i. Kanske kan man sy en liten påse av vaxduk? Nu får jag idéer....
    Ja smart.....kanske ngt att pyssla med
    *~Bugaboo RULES~*
  • bara lilla jag

ja jag funderade också på det där med att sy nån liten påse eller kanske köpa nån fin.. :D haha jag kan ju inte sy öch bör inte sitta vid en symaskin heller för dom går bara sönder då haha

• branca

Halloj!

Jag är ingen Bee-ägare än, men kommer nog snart snart att bli :)
    Tänkte höra om någon har använt den till nyfödda också?? Den är ju från nyfödd, men jag vet inte om den är för instabil kanske?!?!

Snälla säg att den funkar bra, för jag vill så gärna ha en! Och så passar den i vår lilla lilla lilla bil ;)

Blivande mamma 09

• Tullemi

Det finns ju ett Babynest att köpa till. Men jag vågar inte säga hur den är till spädisar för vi köpte vår Bee när Milea var 4-5 månader. Men why not? Jag ser ingen anlöedning att man måste köra runt med ett stort skepp till vagn bara för att bebis är nykläckt . Jag önskar att vi hade hittat Bee´n tidigare (eller iaf Cameleon).

• Kajsan
    branca skrev 2008-10-16 14:26:11 följande:
    Halloj!Jag är ingen Bee-ägare än, men kommer nog snart snart att bli :)Tänkte höra om någon har använt den till nyfödda också?? Den är ju från nyfödd, men jag vet inte om den är för instabil kanske?!?! Snälla säg att den funkar bra, för jag vill så gärna ha en! Och så passar den i vår lilla lilla lilla bil ;)Blivande mamma 09
    Ja, vi hade den för nyfödd, med en mjuklift från P&T i.
    Nu fick vi med ett Babynest när vi köpte vår andra Bee, men det är dottern för stor för så det har vi inte provat, det ligger bara här.
    Men det verkar mysigt ! Bee funkar utmärkt från födseln!
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Stargirl
    branca skrev 2008-10-16 14:26:11 följande:
    Halloj!Jag är ingen Bee-ägare än, men kommer nog snart snart att bli :)Tänkte höra om någon har använt den till nyfödda också?? Den är ju från nyfödd, men jag vet inte om den är för instabil kanske?!?! Snälla säg att den funkar bra, för jag vill så gärna ha en! Och så passar den i vår lilla lilla lilla bil ;)Blivande mamma 09
    Den är ju testad o godkänd från nyfödd. Har sett flera med spädisar i Bee på stan ser mysigt och ombonat ut med en babynest eller en mjuklift funkar ju oxå.
    *~Bugaboo RULES~*
  • angebell

Är det någon av er härinne som har köpt er Bee från utlandet via nätet??

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden