• bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

Här samlas vi som har en bugaboo BEE.. Ja jag vet att det finns bugaboo trådar men nästan ingen där som har en bee.. Så här kan vi samlas :D Nån som vill joina??? :D haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:58
    Den här tråden har snart gjort sitt, här kommer den nya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html

• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden
  • Stargirl

angebell> man sparar inget pa det.

*~Bugaboo RULES~*
  • Kajsan
    angebell skrev 2008-10-17 11:43:57 följande:
    Är det någon av er härinne som har köpt er Bee från utlandet via nätet??
    Ja, jag köpte från Ping-Pong.
    Svart bee med åkpåse och Babynest för 3600 kr inkl frakt.
    Jag vet att det var nån annan i Bugabootråden som också hade fått ett sånt fynderbjudande där, fast med travelbag och vagn eller nåt.
    Så , visst kan man tjäna på det!
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Tullemi
    Kajsan skrev 2008-10-17 12:40:17 följande:
    Ja, jag köpte från Ping-Pong.Svart bee med åkpåse och Babynest för 3600 kr inkl frakt.Jag vet att det var nån annan i Bugabootråden som också hade fått ett sånt fynderbjudande där, fast med travelbag och vagn eller nåt.Så , visst kan man tjäna på det!
    DET var billigt. Fast jag har lite neg om Ping-Pong. Inga problem för dig då?
  • Kajsan
    Tullemi skrev 2008-10-17 12:46:34 följande:
    DET var billigt. Fast jag har lite neg om Ping-Pong. Inga problem för dig då?
    Nä, svarade snabbt på alla mejl och levererade på typ 3 dagar till dörren.
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • angebell

Jag är lite kluven kring mitt Bee köp. Jag är supersugen på en Bee. Kommer att ha det mer som en andra vagn. Dels till vår son William, men även till nya bebisen som kommer i början av mars. Tycker att verkar vara en kanon vagn, men som andra vagn tycker jag ibland att det är lite dyrt med 4800. Kan ju bli billigare att köpa utomlands samtidigt är det ju bekvämare med garanti osv om man har en butik som man kan gå in i och klaga.

• bara lilla jag

jag förstår hur du menar och så.. men det är ganska bra andrahandvärde på den om det skulle vara så att det inte skulle funka.. Jag är supernöjd för den är smidig att köra lätt att ha och göra med, man kommer fram överallt.. Nej jag stormtrivs med min och kommer ha den även till nästa bebis.. Kommer kika hur babynesten ser ut, ananrs kommer jag andänva den gamla vagnen bara tills bebisen är statig i ryggen och orkar sitta

• Nicke Nyfiken

Jag hade en annan vagn som jag va supernöjd med och skulle köpa Been som andra vagn, nu är den första vagnen såld. Been är så otroligt lätt och smidig. Vår tjej var 3 månader när vi började med Been och då hade vi inget babynest det gick bra ändå. Jag köpte min begagnad (den var typ 2 månader) för 3800 så du kan ju titta efter en sån.
    Nu jagar jag en vagn att ha som "andra" vagn om det blir en snöig vinter :)
    Problemet är att alla andra vagnar känns så himla klumpiga....

• bara lilla jag

har inte haft den över vintern.. men kom den inte till sverige först i mars i år? Eller kom den i december?? kommer inte ihåg hur det var om det var december i usa och mars i sverige

• straw2008

Jag vill SÅ gärna ha en bee eller cameleon, vi SKA köpa en har vi sagt så fort vår stokke är såld.

Hur mkt är skäligt att betala för en begagnad bee eller cameleon ?

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden