• bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

Här samlas vi som har en bugaboo BEE.. Ja jag vet att det finns bugaboo trådar men nästan ingen där som har en bee.. Så här kan vi samlas :D Nån som vill joina??? :D haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:58
    Den här tråden har snart gjort sitt, här kommer den nya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html

• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden
  • bara lilla jag

nej ingen aning om hur man lagar det.. kanske sätta någon svart tejp eller nåt.. Jag vet inte.. Men det kanske finns att köpa extra om den skulle gå sönder helt :)

Ingen som har gett sig på att försöka sy en suflett till bee?? Jagkan inte sy men det skulle vara kul att se om någon har gjort det?

• bara lilla jag

hehe tack :D Tänkte att det kanske skulle bli för mkt med rött och rött.. Men det var bra.. :D Och den syns bra också haha

• Caeruleus

bara lilla jag skrev 2008-10-12 11:29:45 följande:

Ingen som har gett sig på att försöka sy en suflett till bee?? Jagkan inte sy men det skulle vara kul att se om någon har gjort det?
    Jag har sytt en suflett till min Bee. Bild finns i mitt galleri.

Funderar oxå över hur det kommer att gå i vinter....kanske få jag en anledning till att köpa ytterligare en vagn
  • snart 2 små

En till Beeägare som är nöjd... Men hjulet fastnade i rulltrappan. Jag har åkt mycket rulltrappa med vagn innan. Var försiktiga! Det tunna yttergummit nöps fast när vi var längst ner och skulle gå av.

• Caeruleus

snart 2 små skrev 2008-10-12 21:02:45 följande:

En till Beeägare som är nöjd... Men hjulet fastnade i rulltrappan. Jag har åkt mycket rulltrappa med vagn innan. Var försiktiga! Det tunna yttergummit nöps fast när vi var längst ner och skulle gå av.
    Usch det har aldrig hänt mig...låter läskigt.
  • Caeruleus

Ställer samma fråga här som i den andra Bugaboo-tråden

Finns det någon här som har handlat från kiwi-kid?
    Jag har har sett gamla trådar där man skriver kiwi-kid USA. Den enda www.adressen jag hittar är i Nya Zeeland. Har jag fel adress eller?? Och vilka priser gäller?

• Tullemi

Ah, gott med en Bee-tråd. Jag brukade vara inne och kika i den andra Bugaboo-tråden men det var sällan som det handlade om lilla Bee .
    Jag har en Bee med kahkisuflett, ett färgval jag ångrar lite. Har inte fått tummen ur och beställt nån annan färg på suflett än. Jag tror det blir till våren. Den Marimekko-mönstrade sittdynan passar dock fint . Jag har heller inte fått tummen ur och köpt en åkpåse för jag vet inte om Bee´n används i vinter. Kanske blir det den fula Carenan som körs fram istället. Vi brukar inte ha dundervintrar i Götet iofs....vi väntar lite och ser hur vädret utvecklar sig.
    Sist så har jag en JuJuBe skötväska av modell BeAll, som är något för stor för vagnen, estetiskt för stor då .

• Caeruleus

Fint åk du har mieas mammas!!
    Tycker väldans mycket om Marimecko-dynan.
    Kul att se juju BeAll väskan på vagnen och jag håller nog med om att den ser lite stor ut. Den kanske ser mindre tung ut när du kör vagnen framåtvänd. Är den bra annars?

• Kajsan
    Tullemi skrev 2008-10-12 22:35:48 följande:
    Ah, gott med en Bee-tråd. Jag brukade vara inne och kika i den andra Bugaboo-tråden men det var sällan som det handlade om lilla Bee .Jag har en Bee med kahkisuflett, ett färgval jag ångrar lite. Har inte fått tummen ur och beställt nån annan färg på suflett än. Jag tror det blir till våren. Den Marimekko-mönstrade sittdynan passar dock fint . Jag har heller inte fått tummen ur och köpt en åkpåse för jag vet inte om Bee´n används i vinter. Kanske blir det den fula Carenan som körs fram istället. Vi brukar inte ha dundervintrar i Götet iofs....vi väntar lite och ser hur vädret utvecklar sig.Sist så har jag en JuJuBe skötväska av modell BeAll, som är något för stor för vagnen, estetiskt för stor då .
    Jag använder aldrig Be Allen på been, den är så stor.
    Kan tipsa om Petunia Pickle bottom, kah kommer aldrig mer sätta dit en annan väska på min Bee
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden