• bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

Här samlas vi som har en bugaboo BEE.. Ja jag vet att det finns bugaboo trådar men nästan ingen där som har en bee.. Så här kan vi samlas :D Nån som vill joina??? :D haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:58
    Den här tråden har snart gjort sitt, här kommer den nya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html

• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden
  • bara lilla jag
    Svar på #60
    hahaha :D
    Stargirl skrev 2008-10-13 11:59:13 följande:
    Jag trodde att ngn snott våran Bee från dagis i fredags...fick panik. Sen kom jag på att vi inte haft med den på morgonen... hahahhaha Bee låg och sov i bilen *asg*
  • Caeruleus
    Tullemi skrev 2008-10-13 11:03:07 följande:
    Men du!!!! Vilken himlans snygg suffla du har sytt. Jösses, vilket snyggt jobb du gjort, nu blir jag helt avis .
    Tack så mycket!

Men Storm, nu blir jag helt förvirrad. I den vanliga bugaboo-tråden sa de att den adressen gällde från USA och deras dollars ???
  • Storm07
    Caeruleus skrev 2008-10-13 16:26:45 följande:
    Tack så mycket!Men Storm, nu blir jag helt förvirrad. I den vanliga bugaboo-tråden sa de att den adressen gällde från USA och deras dollars ???
    Hmm, du har nog helt rätt! De har ju adressen i USA ser jag nu. http://www.kiwikidsgear.com/about_us.cgis 
    Jag som hade för mig att jag beställde från NZ, men jag kanske minns fel. Det var längde sedan nu.
  • bara lilla jag

ingen som har nåt bra tips för regnskyddet? Jag testa igen haha :D

• Stargirl
    bara lilla jag skrev 2008-10-14 09:42:29 följande:
    ingen som har nåt bra tips för regnskyddet? Jag testa igen haha :D
    Vad har hänt med regnskyddet?
    *~Bugaboo RULES~*
  • bara lilla jag

nej det är inget som har hänt men jhag vet inte hur jag ska förvara det bara när jag är ute och går :Ddet är ju ganska stort så just nu ligger det bara i varukorgen.. hur har ni gjort med era regnskydd?

• Caeruleus

bara lilla jag skrev 2008-10-14 09:53:49 följande:

nej det är inget som har hänt men jhag vet inte hur jag ska förvara det bara när jag är ute och går :Ddet är ju ganska stort så just nu ligger det bara i varukorgen.. hur har ni gjort med era regnskydd?
    Har precis samma problem och tyvärr ingen bra lösning. Har funderat på att köpa ett nytt mindre men inte fått ändan ur..
  • Stargirl
    bara lilla jag skrev 2008-10-14 09:53:49 följande:
    Ligger i varukorgen Var sma man annars förvara ett regnskydd *s*
    *~Bugaboo RULES~*
  • Tullemi

Jag har inte ens packat upp regnskyddet än. Det verkar så bökigt att använda och (ficka jag vet nu då) förvara .

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden