• bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

Här samlas vi som har en bugaboo BEE.. Ja jag vet att det finns bugaboo trådar men nästan ingen där som har en bee.. Så här kan vi samlas :D Nån som vill joina??? :D haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:58
    Den här tråden har snart gjort sitt, här kommer den nya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html

• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden
  • chickenpox

barnbutiken på götgatan, men finns det inte billigare (viss rabatt) att få om man beställer på nätet?

• Mountainleaf

Halojsan!

Här är en till BEE ägare!

Jag sitter och kollar på åkpåse på Kidzshop men fegar ur varje gång...jag har inte sett de i verkligheten. De borde ju finnas i Barnbutiken där jag köpte vagnen? Men hinna det liksom...
    Oktober är fullsmockat i kalendern!!

Bah, och bara sen VILKEN FÄRG DÅ? Svart vagn är ju lätt att matcha men alldeles för många val..I-landsproblem.

• Mountainleaf
    chickenpox skrev 2008-10-10 19:59:20 följande:
    barnbutiken på götgatan, men finns det inte billigare (viss rabatt) att få om man beställer på nätet?
    Via deras hemsida menar du?
  • bara lilla jag

Bugaboos grejer kostar likadant överallt.. Man får inte sälja billigare om du säljer i affär eller internetbutik.. Däremot får du sälja provexemplar eller provexemplar billigare :D Så kommer man över ett sånt så :)

• bara lilla jag

chickenpox: Nu finns det bilder på vagns och åkpåse i mitt galleri :)

• bara lilla jag

föresten är det någon som har något tips på hur man ska vika ihop regnskyddet? Just nu ligger det bara ner knölkar med eller mindre under vagnen..

• elinS

hejhej
    här e en bee ägare till fantastisk vagn men börjar bli oroad över vintern. visserligen kan man ju räkna dagarna med snöstormar och drivor här i stockholm, men ändå.
    tänkte ge mig på att tvätta sufletten ikväll, nån som gjort det och har några tips och råd?

• Nicke Nyfiken

Jag är också lite oroad över vintern, men det får väl gå på nått sätt. Får väl hålla sig inne om det blir för mycket snö :)

Har inte tvättat sufletten än men tala gärna om hur det går.

elinS skrev 2008-10-11 16:12:02 följande:
    hejhejhär e en bee ägare till fantastisk vagn men börjar bli oroad över vintern. visserligen kan man ju räkna dagarna med snöstormar och drivor här i stockholm, men ändå. tänkte ge mig på att tvätta sufletten ikväll, nån som gjort det och har några tips och råd?
  • Kajsan
    elinS skrev 2008-10-11 16:12:02 följande:
    hejhejhär e en bee ägare till fantastisk vagn men börjar bli oroad över vintern. visserligen kan man ju räkna dagarna med snöstormar och drivor här i stockholm, men ändå. tänkte ge mig på att tvätta sufletten ikväll, nån som gjort det och har några tips och råd?
    Jag räknar inte med min bee i vinter, jag har andra vagnar till snö och sånt
    Sufletten har jag tvättat, men jag kommer inte ihåg hur jag gjorde.
    Inte tumla ivarjefall
  • Storm07

Hej hej! Ännu en Beeägare sällar sig till skaran!  Är helt frälst i min, så det var med sorg i hjärtat jag ställde undan den för vintern. Jag bor i norra Norrland så det funkar inte med Bee på vintern.

Är det någon som vet hur man kan laga regnskyddet? Jag råkade ta i för hårt när jag skulle trä på det så det gick sönder litet i en skarv mellan plasten och de svarta kanterna.

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden