• Igor

Vi 40+:are som plusas efter ÄD

Hej
    Alla ni 40+:are som genomgått ÄD och lyckats med att få ett plus på stickan är välkommen till dettaa tråd.

Jag tänkte att vi här kunde diskutera allt från glädjeämnen till sådant som man oroar sig för.

Och om lyckan håller i sig kanske följas åt fram till förlossningen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-11 15:40
    Skulle naturligtvis varit plusar och inte plusas. :)

• Svar på tråden Vi 40+:are som plusas efter ÄD
  • makima
    ZXC skrev 2008-10-29 16:47:59 följande:
    Kört för mig nu. Inte för att jag varit så aktiv i den här tråden, men nu åker jag defintivt ur den. Igår var missfallet ett faktum. Blod och "klumpar" formligen forsade ur mig.Hoppas jag kommer tillbaka snart. Det sista som överger människan är ju hoppet. Och tur är väl det!Kram och lycka till allesammans!ZXZX
    Usch, så fruktansvärt ledsamt ZXZXGråter

Skickar tröstekram

Hoppas du orkar komma tillbaka snart.....
  • fille

Ninnie: Ja, man får vara glad för det som blir! Det viktiga är att den/de är friska.

Makima: Man behöver inte ha illamående överhuvudtaget. Det kan oxå komma senare och inte vara så länge. Jag mådde bara illa till och från men mår inte alls illa sedan två veckor tillbaka trots tvillingar. Men att du är trött och har ändå svårt att sova, känner jag igen. Allt är säkert normalt!

• fille

ZXZX: Så väldigt tråkigt. Din syster måste vara ledsen oxå men nu hoppas jag att du sköter om dig och att det så småningom kommer att kännas bättre!

• makima
    fille skrev 2008-10-29 21:30:58 följande:
    Ninnie: Ja, man får vara glad för det som blir! Det viktiga är att den/de är friska.Makima: Man behöver inte ha illamående överhuvudtaget. Det kan oxå komma senare och inte vara så länge. Jag mådde bara illa till och från men mår inte alls illa sedan två veckor tillbaka trots tvillingar. Men att du är trött och har ändå svårt att sova, känner jag igen. Allt är säkert normalt!
    Tycker att graviditeten känns helt normal, mådde inte illa en enda dag med dottern jag har, men med sonen mådde jag illa hela dagarna i 5 månader. Men  det är länge sedan jag var gravid, så man minns inte riktigt allt. 
  • Bette

Fille: Vad bra att bebbarna rörde på sig ordentligt, gulligt att de låg skavfötters. Ha det gott.

Ninnie65: Jo jag ska göra ÄD nu i slutet på november på AVA Riga, det ska bli spännande. Hoppas på stort plus.

Jag undrar hur det går för Sanca, har inte hört något från henne, hon borde ha haft testdag.

• Igor

Vad tråkigt för dig zyzy men du är snart här igen ska du se. Fille ska på mitt andra UL idag får se vad det visar. Ska väl skriva in mig på MVC efter det. Har inte ringt och bokat tid ännu.

• ninnie65

Bette: Jag hoppas också du får stort PLUS snart! Vi är ju flera som lyckats på AVA sista tiden och ett par av oss har ju varit i Riga. Så hoppas trenden håller i sig. Allt känns så ofattbart för mig fortfarande. Undrar när jag ska ta in att det verkligen fungerade!

Igor: Lycka till på UL idag.

fille: Ha en skön dag! Jag är på jobbet och bebisen har sparkat hela morgonen. Skönt tecken!

• fille

Bette: Ja, nu är det dags snart för dig också! Hoppas på positivt besked sen!

Igor: Lycka till idag på VUL. Du måste vara i v11 nu?! Har för mig att du ligger en till två veckor före mig.

Solstickan: Det var ett tag sen. Hur mår du? Trött fortfarande? Har du skrivit in dig på MVC? Hoppas allt är bra med dig!

• Bette

Fille: Jo nu är det snart dags för mig, det känns superbra, hoppas på stort plus . Jag kommer fortsätta jobba som vanligt, har det ganska lugnt faktiskt. Att gå som uthyrningssjuksköterska är jättebra tycker jag.

Jag undrar hur det går för Sanca, har någon hört något?

Kramar

Bette

• Igor

Hej
    Gick bra på UL igår. Var en men den lilla hade vuxit till hela 5 cm och sparkade som bara den på UL. Nu syntes tydligt armar och ben. Ja jag är i vecka 11+4 idag.
    Har ännu inte ringt MVC men ska väl snart göra det....

Svar på tråden Vi 40+:are som plusas efter ÄD