Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
tack
ja tjejen vi var med pratade ju jag med
så det var därför ingen av oss tittade dit på några sekunder. det är ju ett ögonblicksverk sånt där. Vet fortfarande inte vad som hände, antagligen så halkade hon utan att slå i något. Hon är ju så jätteförsiktig särskilt runt vatten så jag hoppas hon inte blivit räddare, fast direkt efter var hon ganska lugn och hon ville duscha med de andra barnen så jag tror det är lugnt. hua
Hej tjejer, jag lever och läser...men är dåååålig på att ha TID!
Nu ska jag nog ha mer tid när jag gått ner till 90% på jobbet
Puss ![]()
Hej
Carro = Ja alla typ och det var bara denna bank som godkände en extra låntagare.
Men men en ljus har gått upp..Det skall komma in en trea till försäljning i vår TRAPPA !! Den ligger våningen över. Helt otroligt..skulle vara super att slippa flytta långt..
. 950 har dem begärt eller hjb.
nu frukost
Just det
En sak gällande dagis..
Det var så att en dag lämnade jag Viktor (för två veckor sedan).
Och då var där två äldre pojkar typ 4-5 år i rummet där man kommer in och klär av barnen.
Det jag reagerade på var deras uppträdande mot Viktor.
Dem härmade honom (vajade med kroppen) för han kan fortfarande vingla till när han går, den ena kille ville nypa Viktor och han sa även att Viktor får inte titta på hans boll när dem har visning av sina leksaker på fredagar ( var fredag så får barnen ta me den leksak hemmifrån och berätta om denna). Jag kände obehag för jag är 200 % emot mobbning.
Ok Viktor förstår kanske inte nu men snart gör han.
Och idag när jag lämmade Viktor så var den ena kille där, och han sa då "nu kommer lilla bebisen".
Vi skall ha utvärderingsamtal nästa vecka och jag funderar på att ta upp detta med frökarna..Tycker ni jag överreragerar ??!!.
Carro: Ditt inlägg gjorde min dag, fan vad härligt!!! Är så glad för er så jag sitter och storflinar
Winner: Sådär gör vi med, har allt på ett konto som vi kallar "gemensamma", därifrån betalar vi räkningar och hämtar pengar när vi behöver, jag har aldrig mer än en tusenlapp på mitt kort, men då är det oftast jag som tankar bilen och åker och handlar, och jag är expert på att glömma att bilen ska tankas, och jag har ingen lust att stå där med soppatorsk och ett tomt kort
. Men jag tror man sparar en hel del pengar på att göra så, för som du säger kan man inte impulsshoppa
.
Jaha, här är det nio minusgrader! Jag ska ta bilen till skolan och åka och försöka hitta en jacka igen, idag får jag använda en gammal som ärmarna börjat fransa upp sig på, plus att det är ett stort hål i innertyget så man får lirka in armen i ärmen för att inte trassla in sig... Ska åka till en annan sportbutik, jag vill bara ha en jacka som är varm och är ett mellanting mellan snyggt och bekvämt, en tjej i skolan hade en jättefin Didricksson-jacka, varför hittar jag inte såna någonstans? De enda som finns är antingen riktiga såna där dunfadäser och eftersom jag inte är så stor så ser jag ut som en salt pinne i ett korvbröd när jag tar på mig en sån, annars är det bara såna där (iof snygga) asdyra skidjackor. Bläääää! Jag fattar inte, jag bor ju nästan vid polcirkeln, men det finns inga vettiga ytterkläder!!??