Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
svag: Typiskt! Men kan ju vara kul att ha som minne sen, av busungen nästan 2 år
.
tack för er omtanke tjejer!!!
Just nu orkar jag inte kommentera så mycket, men jag läser allt..
Ni anar inte hur gärna jag vill kunna skriva ngt positivt här inne, att nu har det vänt, men..
Tråkigheterna fortsätter..
Vi hade ju en tid till barnläkaren på barnläkargruppen ikväll och igår på akuten så ville läkaren att vi skulle gå dit ikväll för att kolla upp Sams hosta igen om den inte blivit bättre..
Det blir halvakut röntgen imorronbitti pga misstänkt dubbelsidig lunginflammation 
Läkaren tycker inte alls att Sam reagerat tillräckligt bra på antibiotikan med tanke på att han fortfarande är väldigt röd i öronen trots 2 olika sorters antibiotika imorron.
Läkaren (dr.Bennhagen) sa att ja, det är ju lätt för mig att sitta här och säga vad ansra ska göra, men hade jag varit jourhavande läkare imorron och det visar sig vara lunginflammation så hade jag lagt in Sam.
Nu har vi ju tur så att läkaren vi träffade igår har dagjour hela veckan och han verkade ha stor respekt för drBennhagen, så jag sa att jag kommer att säga det imorron..
Men det hade helt klart varit det bästa för Sa, att läggas in..
Hoppet är det sista som lämnar en och drBennhagen hoppas fortfarande på operation på måndag, själv har jag slutat att hoppas och gråter titt som tätt för jag tycker så synd om Sam..
Vi vägde honom med, 9,5kilo står vågen på, en viktnedgång på 200gram sen i fredags..
Carro: Jag finner inga ord. Jag hade varit ett vrak men du verkar ändå så stark!!!
Stackars stckars Sam...jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, har tänkt på er idag
.
Jag hoppas att Sam kan få bli frisk snart men att läggas in låter som det allra bästa, så att de kan kolla ALLT!!. tycker det är olika saker som spökar men det har väl med immunförsvaret att göra också.
Tycker så synd om att Sam att han ska behöva vara sjuk och gå miste om så mycket roligt som exempelvis dagis.
Stor KRAM till er och lycka till imorgon!!
kraaaaaaaaaam till sam carro och martin
gonatt
*Cyberkramar om Carro och Sam.....* 
Morrn!
Stackars, stackars Sam! Vad jobbigt att aldrig få vara frisk! Vi får verkligen hoppas att det stämmer att om man är sjuk mycket som barn så blir man frisk när man blir stor! Stoooor kram!!
Meria: När man har småbarn är det ofta helt enkelt SÖMN som är prio ett, knapapst romantik
Andreas sov i källaren när Ludde var som bökigast på nätterna, skönt för både honom och oss ![]()
Elliot har fått ett sånt dramatiskt sätt. Man kna inte låta bli att skratta åt honom fast jag försöker ju dölja det förstås
Så fort han inte får som han vill så åker underläppen ut löjligt mycket och *buhu* krokodiltårarna trillar och ibland sprutar. Man hör ju så tydligt när det är fejk.
Som när han kom hem från dagis i måndags och det var något som inte passade och han bara satte sig på golvet och bölade. Jag struntade i honom, då följde han efter mig och satt en bit ifrån så jag verkligen skulle se hur "ledsen" han var.
Då började ju Willa sympatigråta på riktigt och katten yla så då fick jag ju trösta Elliot så alla kunde lugna ner sig ![]()