Jag har nu avklarat ett maraton på ICA Maxi inför helgens besök (Phs riktiga mor och släkt kommer)... Suck alltså!!! jaja, jag hoppas att jag fick hem allt jag behöver nu iaf. Ska göra pajer av olika slag, och kladdkaka (Suss, du är fortfarande min hjälte!!!) så då kan jag ju göra en hel del imorrn och det blir ju skönt!!!
Ingen mat har jag fått i mig heller, förutom en varm korv på maxi... Men nu fick jag iaf en (medköpt!!!!) kopp kaffe och en chokladbiskvi!! Mums! Snart ska jag laga middag så det blir nog bra till slut!!
Jag brukar ställa babyskyddet i vagnen på ica och så får det plats en stor kasse också. men idag var det så mkt att jag tog Ted i selen!!
Mysigt!! drygt 3 timmar var vi ute och han trivdes kanonbra!!
Han sov eller slumrade mest hela tiden, och selen var kanonbra trots att han nu väger typ 6.5 kg!!
Hittade inga pyamas med tossor på, som jag var ute efter, trots att jag var på både HM, Lindex och Kappahl... Verkar som att det är nåt som bara finns för minibebisar!? jaja, han får väl ha strumpor på sig på nätterna då helt enkelt! Fick massor med strumpor med i klädkassen jag köpte!
Iaf så hittade jag 2 bodys coh ett par byxor på rea på lindex, vilket var smått fantastiskt för de hade typ en klädstång med kanske 20 plagg sdom var på rea totalt
Ett par beiga bamsebyxor, en randig pikébody (lite snyggare tänkte jag med krage och allt!!) och sen en mintgrön lilleskutt body!
OCH sen hittade jag på lindex faktiskt kalsonger också!!! Som jag har letat, men där fanns i alla storlekar från 50 och uppåt!!! Så nu kan Ted få lufta rumpan nån dag utan att vi riskerar få kiss över hela golvet!
Ph är ute och festar ikväll igen, så jag får vara ensam med Ted! Ganska skönt faktiskt när det är på kvällen - för då får jag ensamtid att bara sitta och glo!