• jeng

Augustibebisar 2008

luzor.'
    jag har haft svårt att minnas dom, och helt plötsligt har jag inte dåligt samvete för det. jag ger lite då och då, men inte dagligen! för de behöver ju fortfarande d-vitaminen!!

• jeng

Lille:
    Åååhhhh, visst är det härligt? När det helt plötsligt hörs att det är nån som skrattar, och man funderar över vad det var som lät eftersom man är ju "ensam" hemma! Hihi, så lär det nog vara först gången man hör "mamma" eller så också tror jag! *längtar*

• jeng

har jag sagt att min Silas har varit borta en vecka??? Jag hade inte ens märkt det, förrän grannen kom in i förrgår och frågade om han var bortsprungen! *buhuuu* (han bor ju minst lika mycket hos grannen, eller iaf går dit och äter varenda dag!!)

Sen imorse så kom han hem igen sötnosen, men har varit i slagsmål och har en stora vätskefylld knöl på ryggen, det har ju blivit infekterat... så nu måste jag sätta igång och tvätta och pilla sårskorpor och se om det dränderas osv osv... inte riktigt det jag hade tänkt mig med dagen... jag ska ju in på mammafika ju!!!

det konstiga är att ph inte märkte nån knöl imorse... så frågan är om det inte var svullet imorse, eller om det helt enkelt är ph som inte märker såna saker!! så jag får hålla koll på det, eftersom vi ändå missat telefontiderna till veterinären idag... jaja, jag har tömt sår förut på både katter och kaniner, så vi får väl se om jag lyckas, annars får vi ju åka in om inte svullnaden går ner av sig själv!

stackars liten!

• jeng
    Amelie skrev 2008-10-23 11:27:15 följande:
    Jag har just stigit upp för andra gången. Sov igen mellan 2 amningar. 3h till. Behövdes.
    vad skönt!! har du avlastning, eller sov lillen också ??? sån tur har inte jag, så att ted sover på dagarna! det vore ju gött med en liten powernap mitt på dagen annars!
  • jeng

VARNAR KÄNSLIGA LÄSARE!!!

uuuhhh... japp har precis dränerat kissens rygg...
    TVÅ DECILITER blodblandat var fick jag ut!! stackren vad ont hab hade!! sen fick han en lång varm dusch o nu tvättrar han sig!!! det reder sig nog det här!!!

• jeng

heidi:
    jag hade som du, en blödning som bara försvann... trodde det var mensen men nu vet jag inte. har aldrig mellanblödningar heller normalt...

• jeng

silas vilar nu iaf. han har ont o är helt seg stackaren, men knölen har inte kommit tillbaka iaf!!!

• jeng

bytte overallen vi fick idag. vi avvaktar med ny overall tills vi vet när han växt ur den grå vi har!! så jag spenderade pengarna på rean istället!!! massa fina bodys, några tröjor i några byxor, ända upp till strl 92 hhaha!! bilder kommer i bloggen sen!!

Svar på tråden Augustibebisar 2008