• jeng

Augustibebisar 2008

Tack för uppmuntran! Jag har ju inte vågat ju, jag är så himla rädd att inte känna igen folk, eller att de inte ska känna igen mig. har gjort så en gång förut, jag var osäker på om det var en fiakgrupp som satt eller om det var nån annan, så till slut så vända jag och gick hem igen!! usch vad pinsamt! Men nu nöär det är 2 mammor med som jag känner igen så känns det genast bättre, så nu tvekade jag inte ens att skriva upp mig på en fika Det gäller nog bara att ta sig i kragen! jag behöver det ju så himla väl!!

• jeng

kaOl:
    Tänkte precis som Lana sa, vad gäller mjökstockningen och bh. Jag hade INTE provat innan, utan snarare provat bara just den dagen, för då kanske det OM det händer inte dyker upp förrän dagen efter åt istället för att du ska gå hela dagen med det!!!

Lana:
    vad skönt att du mår bättre av förändringarna som skett!!! jag känner ju mig lite halvdeppad till och från, men det blir aldrig sådär illa, just för att jag hinner ngp itne ens sätta mig och fundera över det riktigt Tyvärr var det så det var förra hösten också, när jag blev sjukskriven från jobbet. Jag körde på och hann inte reflektera över hur mycket ÖT eller så det blev, förrän skadan var skedd. Sen rasade allt... Nu är jag iaf medveten om risken och får försöka hålla ögonen öppna lite på mig själv och mitt humör osv. Men jag försöker pressa mig själv till att komma ut på så utflykter eller shoppingturer eller fikor eller såna saker nu iaf, just för att jag inte ska gå ner mig för mycket i hemma-mamma-rollen! Älskar ju att vara mamma, men man måste ju få vara sig själv också!! Igår fick jag ju tec LÄSA i 3 timmar när ted och Philip sov, och GUD VAD SKÖNT det var!!

• jeng

Lana:
    haha, ja, jag köpte ju nästan 50 böcker i London, så jag behöver väl komma igång och läsa också... Speciellt som jag beställde 10 till från Adlibris som jag hämtade härom dagen

• jeng

Och nu är det bara jag som har grön plupp igen... Vilka bra dygnstider ni alla andra har. Är det bara jag som har natt mellan 01 och 10 ???

• jeng

hahahaha, ja det är mycket man kan hitta i bh:n, speciellt efter att man varit på stan eller puben utan handväska nappar har jag dock aldrig hittat!!

• jeng

godmorgon! hade ungt kunnat sova 2 timmar till för både jag och ted är trötta!! men så ringde telefonen och det är företaget som ska komma och laga min dator, så då var det ju bara att kliva upp! for a good cause.... man måste ju ha sin dator!

nej, kaffe kaffe kaffe kaffe som gäller.

ted har idag (inatt) ammat kl 17.30, (lite lite på flaska vid kl 20 för att somna), 00 och 06!! duktig pojke! synd att mamma inte hade vett att somna kl 00 heller, utan först pratade vi i 2 timmar och sen låg jag och läste typ till 3-4... hahahaha... får skylla mig själv om jag är trött alltså!!

• jeng

hallon:
    det är ju bara att du går in och bestämmer tema i fototråden. den som kommer in först varje dag får ju lov att bestämma! tyvärr är jag tråkig och har inga bilder på mig när jag var liten, men många andra har ju säkert!

• jeng

har ni förresten läst att från och med årsskiftet, så ska man inte ge ad-droppar längre för att de ÖKAR risken för beskörhet osv istället för att minska det som ju var tanken ifrån början!!!

Svar på tråden Augustibebisar 2008