VT:
Ja jag har ju nackdelen att jag jobbar med teknik och alla andra är skogsmullar och jobbar med utbildning... Lixom de har ju vettigt tekniskt sinne, men ofta så kan de ju iten tillräckligt för att se möjliga problem osv. Utan en idé kan ju verka skitbra, och de kan lixom sajna off på den. men då gäller det ju att personen som föreslår det har riktigt tänkt igenom menar jag!
Blev ju irriterad redan under min sjukskrivning, när det kom in 3 helt nya personer och bara skulle ändra på saker som vi har arbetat fram under flera år. Hetl plötsligt så fick man inte göra si eller så, bla bla bla... Istället så blev saker som de togs in för att göra liggande!! Nej, jag hoppas att de inte ger fast tjänst till nån av de som är inne just nu medan jag är borta, utan att jag får vara med och ta såna beslut efter att jag utvärderat vad som har skett... Jag menar, tas man in för att sköta vissa specifika uppgifter, då borde man göra det först, innan man hoppar på 27 andra saker som dessutom inte behöver ändras.
som tex så fick vi ju en marknadsföringsplan som krävde kanske 80% arbetstid för att klara av, trots att vi specificerat tydligt att man bar har 25% för marknadsföring. hur tror man att det ska kunna funka? lixom, det är ju dålig reklam för oss att sägga igång ett sånt stort jobb gentemot företag osv, när vi lixom inte har personal att upprätthålla kontakterna sen... hur bra verkar det???
nej... jag har ju försökt att släppa jobbet, inte kollat alls. men lixom... jag har väl tänkt mig att man har lite bättre styrning på det hela... men jag vet ju att alla har så fullt upp med sitt, att det är svårt att ha koll. urk, nej jag vill bara dit och rota upp allting nu! *suck*