Augustibebisar 2008
lille
åh, hoppas det snart blir bättre!
för dig med, amelie! med nacken alltså...
bebis i knät. pekpingervals.
lille
åh, hoppas det snart blir bättre!
för dig med, amelie! med nacken alltså...
bebis i knät. pekpingervals.
KaOl
Hahah! Ja, när jag lyckas blir det rejält bra! ![]()
Marcus ringde. De hade kikat på knölen men läkaren kunde inte se vad det var. Han fick remiss till Sahlgrenska för de kan sånt bättre där, tydligen. Blir lite orolig, men det ska nog inte va nån fara. En annan läkare har sagt att det är en fettknöl. Hoppas bara han kommer dit snart!
Lille
URK! Ja, det missar aldrig mattorna, de där små sötnosarna. ![]()
lana
Ja, det verkar ju som att detta är en fettknöl. M har haft den i många många år men den har börjat växa det senaste. Och nu är en stor som en potatis och skaver ju då han rör armarna. Men läkaren ville ändå ta prover för att utesluta cysta, antar jag.
jaha, ändrade planer här! Så fort M kommer hem ska jag åka och handla. Sedan kommer en vän halv ett. Sedan ska jag baka äpplekaka så det står härliga till, ska ju räcka till över 40 pers imorgon. Det blir baka hela dagen, till Marcus stora lycka. Han är världens värsta sockergris, han. ![]()
Heidi Jag kollade på korten. Jättefina! Det med Felix och hans pappa är supersött!
Snart Låter mysigt med katt, men förstår att du tvekar då det är måste va rätt mkt jobb med tre barn redan...
Jag har varit och handlat, packat in, haft besök av Veronica (nu börjar magen synas! Hon går in i v 18 idag), fikat, gjort små godispåsar till alla barn som kommer imorgon och läs ikapp här. Marcus lagar mat, Lyckeli sover och jag ska helst hinna baka en långpanna äpplekaka innan middagen. Annars efter... Och sedan ska det tas en promenad och jag måste köpa en grej jag glömde i affären.
Carina: Nänä, inget sånt där utklädningsspektakel här, inte!
Vi brukar sitta hemma och svära åt alla ungar som ringer på dörren och tigger godis. Förra året släckte vi tom ner och låtsades att vi inte var hemma.
LILLE: Men sådär var det precis med Lyckeli för några veckor sedan! Jag tror det är ngt som alla barn går igenom, har för mig att andra har skrivit samma sak om sina barn tidigare här.
KAOL: Stackare, det är skitjobbigt att laga såna jättehål! Jag har JÄMT massa hål då jag går till tandläkaren och det lär var mkt värre nu än vanligt då jag åt så mkt under gravven. Ofta, alltså, och ofta på natten med, för sockrets skull.
Jucea: Gud va skönt att det inte var någon större fara! Jag är jätteglad att han är hemma i ett stycke igen.
Och Ted på soffan, då är världen som den ska vara. CARINA: Såg filten på din blogg. Jättefin! Lyckeli har också en lekfilt som hennes mormor har gjort. Den är nallar, ankor och äppleträd på den. ![]()
Jucea
Snacka om rabatter... Men jag fattar inte, ska man bara ange den där koden när man handlar, eller?
BV: Är det där en spindel!!! :-O :-O YÄCK i så fall!
God morgon, alla! Idag fyller jag år! ![]()
Tack för alla grattis! Hela 27 år blir jag idag.
Vi håller på att dona inför namnfesten, så det är ståhej just nu. Alla kommer vid 15. ![]()