• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Hallonsocka

NEEEEJ! Fanken det glömde jag! :-/ men det kanske finns någon jättebillig på ikea? lr i krokarna där? Men har du sån koll på hur snabbt du går så är det ju å andra sidan lugnt då kan du ju so sagt räkna ut!

• lillastjärnan

Jucea: Britax eclipse har vi som vi ska byta till, fast den finns nog inte längre i samma utförande riktigt. Men den satt Filippa super i, höga kanter på sidorna och går att luta. Men behöver ny klädsel såg jag...

Lite nytt i bloggen: annasaventyr.blogspot.com/

* Filippa 040820 // Isabelle 080822 *
  • Lina S

shit är det idag, då måste jag också handla godis. Vill ju inte att grannarnas barn går hem och berättar hur snåla vi är. Lite svårt att släcka ner när man bor i hus också

• Vilda Tiger

Jamen då har jag köpt en stegräknare nu då. Är uppe i 8700 steg nu, efter en timmas promenad och lite Ikea.

• Mareldsbarn

Meeeeeeen åh, min stegräknare är hos svärfar! Ska dit i helgen så jag får hämta hem den då! Jag vill oxå vara med o räkna men jag får la haka på på månd om det är ok?

Julia o jag har precis handlat hem vackra liljor till D. Han har slitit så den sista tidrn så han kan behöva lite uppmuntran. Det blir liljor och massa kramar

• jeng

vt:
    hihihi, så du föll för frestelsen! vad blev det för räknare? phs jobb kastar räknare över honom (han har fått en på varje jobb hittills) så jag har ingen aning vad den jag har kostar eller nåtning... en silva är det iaf, en svart med display överst och sen 2 stk gula knappar... kanske nån annan som har samma?! den verkar väldigt pålitligt iaf! den förra ph fick räknade ju 6000 steg åt ena hållet, men 2000 när jag gick hem igen på en promenad hahaha... sen dess använder jag inte den!

• jeng

idag (och hela helgen troligtvis) är det renovering, så ni vet varför jag inte visar mig! jag har kommit igång lite i hallen igen, och imorrn ska vi till krauta och handla!! ikväll ska vi sätta full art i tvättstugan, så kanske kanske kanske det blir färdigt i helgen hahahaha! fatta hur underbart DET vore!

• Wiem

Hej på er, trevlig Halloween! Jag och lilleman ska på halloweenfest, får se hur han klarar av det, har märkt att han blir himla nervös och skrikig när det är mycket folk och rörelseomkring.

Denna veckan har varit helt hysterisk, stora tjejen har lov från skolan, plus en massa grejor inbokade hit och dit.
    *puh*

Sköt om er!

• Vilda Tiger

Jag köpte en Silva som bara räknar steg. Men jag kan ju lätt räkna om det till distans på egen hand då jag vet hur långa steg jag tar. Haha! Jamen sån är min gamla Silva! Den räknar bara var tredje steg, så det blir 30 när jag VET att jag har gått 100. Jag kontrollerar rätt ofta då och då under dagen. Ser vad den står på, går hundra steg och kollar igen. Sedan får den inte sitta för tight, tydligen. Satte den först på trosorna med byxorna över men det funkade inte. Men på byxorna gick det bra. Hoppas att ni får in en riktig slutspurt nu med tvättstugan! mareld Du får haka på när som helst, det vet du! Alla som vill får haka på. Nu ska jag sätta upp köksgardiner. Tjing!

• Snart sommar

Godkväll. Missade att skriva det i morse, men batteriet i min stegräknare har dött så jag har inte kunnat använda den idag. Den fick väl hjärtsnurp av att ha legat i lådan så länge och sen kastas ut i verkligheten igen . Nä, men hoppas att maken kan köpa ett ikväll.

Svar på tråden Augustibebisar 2008