• KaOl

Augustibebisar 2008

vt: håller alla tummar (och de är väldigt långa just nu ska du veta -känns det som åtm - byggt naglar för första gången i mitt liv ) och tår jag har !!!

• KaOl

vt: kommer han att få besked på en gång??

• KaOl

vt: åh nej gumman lilla . Fy farao så ledsen jag blir.. gått o tänkt på er hela dagen!!! Ni har en tuff tid framför er - men försök att hela tiden bära med er att de allra flesta faktiskt blir friska från cancer nuförtiden.
    Vill du prata så gör det så mkt du vill här i tråden eller så kan du inboxa mig!
    Stor kram till er - och du; försök nu att ta tillvara på all tid ni har tillsammans om det blir mkt sjukhusbesök framöver. Njut av varandra så fort ni får tillfälle

• KaOl

vt: åh nej gumman lilla . Fy farao så ledsen jag blir.. gått o tänkt på er hela dagen!!! Ni har en tuff tid framför er - men försök att hela tiden bära med er att de allra flesta faktiskt blir friska från cancer nuförtiden.
    Vill du prata så gör det så mkt du vill här i tråden eller så kan du inboxa mig!
    Stor kram till er - och du; försök nu att ta tillvara på all tid ni har tillsammans om det blir mkt sjukhusbesök framöver. Njut av varandra så fort ni får tillfälle

• KaOl

sorry.. dumma fl strulade..

glömde fråga: vet ni om det finns någon spridning?

• KaOl

här är en till som bara går o tänker på dig o din familj, vt!!

Man får sig en tankeställare... Hur viktigt det är att ta vara på det man har, inte låta dagarna bara rinna iväg utan stanna upp o njuta av varandra...

• KaOl

carina: det är hälso- och sjukvårdsnämndens ansvarsnämnd (HSAN) du ska kontakta för att anmäla om du tycker att du blivit felbehandlad!! www.hsan.se/

• KaOl

vt: tänkt på er hela dagen! åh vad skönt att höra att op gått bra. Som du säger - ett (STORT!) steg på vägen! Kram på er!

• KaOl

bv: men vilket konstigt råd!! han utvecklas ju i den takt han är redo!! (en annan sak att man inte behöver pusha fram utvecklingen, om inte barnen är väldigt sena..)

vt: skönt att ni är vi gott mod *kram*

kikar bara in som hastigast - ska återgå till min murgröna o vaser o placeringskort och gud vet vad samtidigt som jag ihärdigt rablar versen jag ska läsa för måns. hjälp nu är det nära!! *bubbel*

Svar på tråden Augustibebisar 2008