Augustibebisar 2008
vt: håller alla tummar (och de är väldigt långa just nu ska du veta -känns det som åtm - byggt naglar för första gången i mitt liv
) och tår jag har !!!
vt: håller alla tummar (och de är väldigt långa just nu ska du veta -känns det som åtm - byggt naglar för första gången i mitt liv
) och tår jag har !!!
vt: kommer han att få besked på en gång??
vt: åh nej gumman lilla
. Fy farao så ledsen jag blir.. gått o tänkt på er hela dagen!!! Ni har en tuff tid framför er - men försök att hela tiden bära med er att de allra flesta faktiskt blir friska från cancer nuförtiden.
Vill du prata så gör det så mkt du vill här i tråden eller så kan du inboxa mig!
Stor kram till er - och du; försök nu att ta tillvara på all tid ni har tillsammans om det blir mkt sjukhusbesök framöver. Njut av varandra så fort ni får tillfälle
vt: åh nej gumman lilla
. Fy farao så ledsen jag blir.. gått o tänkt på er hela dagen!!! Ni har en tuff tid framför er - men försök att hela tiden bära med er att de allra flesta faktiskt blir friska från cancer nuförtiden.
Vill du prata så gör det så mkt du vill här i tråden eller så kan du inboxa mig!
Stor kram till er - och du; försök nu att ta tillvara på all tid ni har tillsammans om det blir mkt sjukhusbesök framöver. Njut av varandra så fort ni får tillfälle
sorry.. dumma fl strulade..
glömde fråga: vet ni om det finns någon spridning?
vt: håller tummarna!
här är en till som bara går o tänker på dig o din familj, vt!!
Man får sig en tankeställare... Hur viktigt det är att ta vara på det man har, inte låta dagarna bara rinna iväg utan stanna upp o njuta av varandra...
carina: det är hälso- och sjukvårdsnämndens ansvarsnämnd (HSAN) du ska kontakta för att anmäla om du tycker att du blivit felbehandlad!! www.hsan.se/
vt: tänkt på er hela dagen! åh vad skönt att höra att op gått bra. Som du säger - ett (STORT!) steg på vägen! Kram på er!
bv: men vilket konstigt råd!! han utvecklas ju i den takt han är redo!! (en annan sak att man inte behöver pusha fram utvecklingen, om inte barnen är väldigt sena..)
vt: skönt att ni är vi gott mod *kram*
kikar bara in som hastigast - ska återgå till min murgröna o vaser o placeringskort och gud vet vad samtidigt som jag ihärdigt rablar versen jag ska läsa för måns. hjälp nu är det nära!! *bubbel*