• KaOl

Augustibebisar 2008

hallon: vi har ju börjat, ngn dag innan 4-måndagen. nog bra att börja senast vid 5 mån om du bara tänker helamma t 6 mån. hört om många som fått lite probl när de börjar närmre 6 mån - så då får du kanske vara beredd på att det tar lite längre tid.
    min plan är att bara ge en tsk åtm t 5-mån, kanske längre, och amma för fullt förutom det

• KaOl

jucea: rs HÖR du om det är - en väldigt speciell skrällande "tät" hosta. Hoppas att ni slipper det och att Ted mår bättre idag!

Heidi: grattis till huset!

Lina S: Grattis ! Skönt att ha första gången "avklarad"!!

• KaOl

miss h: usch stackare!! det känns dessutom mkt värre när man haft ngra bra nätter tycker jag - man ser hur det KAN vara. måns är oxå lite strulig m sömnen just nu, pust

• KaOl

hihihi ja visst är det sött m alla krullorna i måns hår

Linn: j är katolik men inte utövande.. han är svensk medborgare så vi behövde inga spec papper. håller tummarna för att du får igenom för det är såååå mysigt!! vi är verkligen så himla lycklig tillsammans (iofs även utan bröllop - men det blir liksom som en extra bekräftelse!!)

Nej - nu är det julstädning som väntar! ha det gott!

• KaOl

Willsam: Måns var 64 cm lång o vägde 7800 g någon dag före han blev 4 mån

• KaOl

BV: kanonfin bild!!

Lana: åh vad härligt att hon går upp i vikt

willsan: oj vad tufft!! mår hon bra nu??

fy farao - båda tjejerna åkte på vinterkräksjuka igår . Håller dem isolerade i sina rum och tvättar toan m klorin varje gång de varit där + tvättar o spritar händerna jätteofta.. håll tummarna att vi andra klarar oss (de är säkert pigga imorgon - inte kräkt sedan inatt, frågan är bara om de lyckats smitta ner ngn?). suck - stora tjejen är bebistokig o envisas m att pussa o krama alla småbarn hon ser - och just den här gången resulterade det i att vi alltså fick hem calici precis t jul. Underbart?

• KaOl

jahapp.. nu ligger store sonen o spyr kul jul...

willsam: vilken resa ni varit med om!!! vilken tur att hon är en sån tuffing

• KaOl

det blev en rätt tuff julafton - tror att jag tvättade o spritade händerna typ 1000 ggr - MEN ungefär vid Kalle Anka slutade han spy och orkade sitta i en sacco-säck o vara med vid julklappsutdelningen. Mannen, Måns, jag och svärföräldrarna klarade oss allihopa som tur är, tror att det gjorde mkt att vi lyckades hålla sjuklingarna isolerade på sina rum...

Hur har ni själva haft det? Bra hoppas jag!!

pust; nu har svärisarna åkt hem (varit här en månad), tjejerna är hos sin mormor o morfar och stora sonen hos sin pappa. Sååååååååå skönt att bara vara vi tre här! supermysigt

• KaOl

suss: nä tydligen kan man smitta i 1-2 veckor efter man själv slutat kräka . håll tummarna för oss..

bv: fy så jobbigt m lille gabriel. vanlig förkyln eller rs???

Svar på tråden Augustibebisar 2008