• KaOl

Augustibebisar 2008

Amelie: ungefär som för mig då; gifte mig för snart 10 år sedan jag med - men oj vilken skillnad på det förhållandet och detta! Så mkt bättre jag har det nu. Den här gången är det för resten av livet - det är jag säker på!!!!!!!!!

Angel: Välkommen hit! Min Måns var 50 cm lång o vägde 3905g - nu vid 3-månkollen vägde han 7070g och var 62 cm. matglad kille

• KaOl

jucea: hur har det gått m namngivningsfesten??
    Idag har jag för första gången varit i din favoritaffär (?) - Citygross!! Jösses så mkt saker de har!! Köpte 4 bodies åt Måns, men tyvärr verkar deras strl vara mindre än t ex Lindex, så 62/68 var för litet i bålen . Får sticka o byta! Deras sortiment m glutenfritt var oxå kanon - gick o snyftade lite för mig själv för att jag hittade flera saker som jag vet att Oscar varit ledsen för att han inte kunnat äta som de andra äter.. Härligt!!

• KaOl

Kvack: så där höll Måns på för någon vecka sedan, fast vid 19.30-20-tiden.. inget funkade! Fy så jobbigt det var.. Men nu är han lugn o fin igen

• KaOl

ätit brunch hos pappa, gått lång promenad i det underbara vintervädret, röjer i källaren för att få fint tills svärföräldrarna kommer... full rulle med andra ord

vt: skönt att vikten går neråt! som du säger så bygger du säkert en hel ddel muskler oxå

• KaOl

Lana: Låter kul!! har lite svårt att planera så här långt i förväg - svärisarna kommer från portugal så om vi bestämmer oss för att hitta på ngt m dem måste jag nog vara trist o hänga med på det - annars tar jag gärna en fika eller promenad eller något!! Vi kan väl höras när det närmar sig?

mmm.. sitter o väntar på att sambon (tänk - om en vecka så är det make ) som är o hämtar tjejerna o sen ska handla mat på B king.. GOTT!!!!!!!!!

• KaOl

hmmm joo - både och här!! Tror att vi har rätt bra koll på allt som ska göras MEN jag börjar bli helt nervös o bubblig oxå!! Ska bli så himla mysigt. Vi har kämpat en sån lång väg för att komma hit - värre än värsta såpan - och nu är vi här!! så himla underbart!

• KaOl

Angel: Måns fick feber på kvällen, en bra bit över 39, och var rätt medtagen. Blev dock bättre m alvedon i rumpan och dagen efter var han som vanligt igen..
    Ett tips är alltså att köpa hem alvedon om du inte har hemma. Vet att vissa bvc t o m rekommenderar att ge alvedon preventivt, alltså före vacc.. Går säkert hur bra som helst; de blir lite ledsna när det sticker till, men det går snabbt över.

• KaOl

lilla: jag hade värk o blödn ett par månader tills jag gav upp o plockade ut den.. men förhoppnvis är det helt annorlunda för dig!

varit ute o gått en lång runda. inne o tankar måns sen ska jag ut igen för att hämta o och l

• KaOl

vt: åh så jobbigt för er . men vad skönt ändå att de tar det på allvar o inte slarvar! det gick lika snabbt för vår del när de upptäckte oscars tumör (ja eg snabbare - vi fick gå direkt fr läkarbesöket in på avd där vi blev inlagda) men det visade sig ju vara godartat!!! håller tummarna stenhårt för att det är samma för m!!! *stor kram t er alla tre*

• KaOl

vt: hur har ni det?? tänker på er *kram*

Svar på tråden Augustibebisar 2008