• KaOl

Augustibebisar 2008

miss h: skönt m sovmorgon! bra att r tar hand om dig - kan ni inte lägga in så att du får minst en sovmorgon i veckan? så gör vi här. egentid finns det inte utrymme för här heller (4 barn) men igår var jag t ex och handlade mat i en timme utan barn. oj så skönt det var! kanske kan göra lite sådant? saker som ändå ska göras men att du får göra det utan E.

• KaOl
    luzorsus skrev 2008-11-13 09:40:42 följande:
    vi går upp varannan dag när vi är hemma båda två......
    ja det är ju så det borde vara tycker man (fast jag måste erkänna att här är det alltid sambon som går upp när vi är hemma båda två.. men det är för att han själv vill - tycker att det är så mysigt att vara uppe en stund själv m lilleman!) *bortskämd är jag*
  • KaOl
    Zitrus skrev 2008-11-13 09:14:19 följande:
    Shit -14!
    brrrrrrrrr så kallt!!! här har vi +10 grader o sol. Har ni snö oxå??
  • KaOl

vt: johodå - här i malmö kommer regnet ALLTID från sidan

miss h: grattis på födelsedagen, hoppas du får en riktigt bra dag. stor kram (hihi tänk då vilken nojja jag ska ha som börjar närma mig 40... äsch, man är väl inte äldre än man känner sig försöker jag intala mig hahaha=)

• KaOl

jucea: är han arg redan från början när han äter? Måns börjar böka o dra i bröstet och blir irriterad efter ett litet tag. Då tar jag bort honom o stoppar in nappen och då blir han glad igen. Tror att maten kommer så snabbt nu/de har blivit duktigare på att äta så de inte behöver ligga lika länge vid bröstet (och han väger ju över 7 kg trots att han bara äter var 3:e-4:e h nu så nog får han i sig vad han ska )
    Fast det kanske inte alls är på det viset m Ted?

• KaOl

kul m intervjun, Carina!! Kan du inte säga till när tidningen kommer ut?

• KaOl

Amelie: känner igen det! har själv haft ett par rottweilers, men nu när jag kommer i närheten av någon form av kamphund eller typ rottweiler så går jag helst en omväg..
    Hade varit kul att se fotona om du har tid!

• KaOl

ojojoj vad ni håller på jucea!! men fint blir det! väldans imponerad!!

• KaOl

gomorron!

vt o amelie: nej, tack gode gud gifter vi oss inte förrän den 29:e - fullt upp här kan jag säga? mkt som ska fixas!! en kul sak: beställde ju en klänning fr kina för ca 750 kr. lämnade in den t sömmerska för att få den uppsydd. hon var mkt imponerad över hur den var sydd, kvalitet på tyget, spetsen o pärlarbetet. så kul att höra - älskar ju min klänning!!!

snart: måns har också vä bröst som favorit. skumt!!

• KaOl

Carina: vi gifter oss den 29:e, inte 22 Men jag får komma ihåg o gratta dig ändå. Åh så kul för din sambos syster! Håller tummarna för att allt går vägen!

Svar på tråden Augustibebisar 2008