• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • BebisVagga

har laggt in en bild i bildtråden i dag!!!!!!!!   

• MissHellen

Elton har oxå haft en skit natt! Han har snuttat hela natten, precis hela natten! Han har knappt sovit nått, dessutom har jag svårt o sova när han ska snutta hela natten, så jag har häller knappt sovit nått.. Hmm! Nu sover en av oss iaf, ute i vagnen på ballkongen. Han sover så himla bra där

Jag ska försöka få nått gjort, iaf plocka ur o i diskmaskine.. Sedan får vi se om jag "orkar" göra nått mer

VT: Frågade på bloggen oxå, men fråga här igen Vart har du hittat sovpåsen åt Lyckeli?

Snart: Haha, vilken söt städhjälp du har Inte många som har de inte!

jucea: Gud så fint de blir med tapetern Jag längtar efter att få se hela resultatet (jobba bara ite i hjäl dej nu bara för att jag skrev så )
    Hur full var Ph i går nu då?

Amelie: WOW! Håller med dom andra, vilken brutta
    Diggade pyjamasen han har på sej oxå!

Zitrus: Jag har nollkoll på veckodagarna Jag flyter bara med ja..

• jeng

hallon:
    Hihi, vad mysigt!

ja, jag vill tipsa om de ljusblå fleecefiltarna som IKEA har - de kostar väl en 20 spänn eller nåt!! massa fint tyg blir det ju, och billigt!!! fleece behöver ju itne ens fållas eller sicksackas eller nånting, så det är ju superenkelt att sno ihop grejer av!

• jeng

Missh:
    Ph var inte alls så full igår!! han får ju passa sig, han kör ju trots allt bilen ifrån busshållplatsen när han är borta sådär! Så då är det ju bara frågan om att han tar några öl lixom!! Annars skulle jag aldrig låta honom köra!! Det är ju bara lilla vägen ifrån hållplatsen... Normalt är jag väldigt emot det, men han har ju kört bil i USA lagligt efter fester, och han är ju nyktrare när han kör här, så... men men... Ja jag orkar inte bråka om det, det är hans eget ansvar! fast det stör mig att han kör i min bil!

Nej då, nu blir det inget gjort förrän tidigast imorrn kväll!! idag har jag fullt upp med annat! och nu vaknade dessutom ted...

Nu har jag proppat in ALLA de barnkläder jag köpte på blocket i maskinen ihop med mjukmedel! de var tvättade utan tror jag, och sen hängda för att torka! en del var himla stelt. och JAG gillar iaf inte att ha mina kläder så, så varför ska jag tvinga på Ted sånt??

Jag blev faktiskt jätteglad när jag gick igenom kläderna igen nu, det var bättre än jag mindes till och med hahahaha...

• MissHellen

jucea: Okej Tur de då! Jag är oxå helt emot o köra påverkad/onykter/full eller vad som.. De är ju inte bara ens eget liv man spelar med!
    Men jag dömer ingen, inte alls.. Alla kan göra fel o ändras!

Okej men de ska bli kul o se när de blir klart

• MissHellen

Har lagt upp en massa nya bilder i bildmappen på min sida

Hur gör man om man vill lägga in en bild på bildsidan våran?

• BebisVagga
    MissHellen skrev 2008-10-17 11:35:31 följande:
    Har lagt upp en massa nya bilder i bildmappen på min sida Hur gör man om man vill lägga in en bild på bildsidan våran?
    du Kopierar bilden o klistrar in den.. men du måste vara + medlem
  • MissHellen
    BebisVagga skrev 2008-10-17 11:36:39 följande:
    du Kopierar bilden o klistrar in den.. men du måste vara + medlem
    Jaha, de är ju inte jag
  • Zitrus

Hallon: Hon försvann den 13 september!

MissH: ja visst känns de skumt att inte ha någon dagsuppfattning?

• MissHellen
    Zitrus skrev 2008-10-17 11:56:21 följande:
    Hallon: Hon försvann den 13 september!MissH: ja visst känns de skumt att inte ha någon dagsuppfattning?
    Ja Fast egentligen behöver man ju inte veta häller
Svar på tråden Augustibebisar 2008