• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Zitrus

enda gången de är bra att veta är när man vill minnas vad som är på tv och när affärerna har öppet!

• MissHellen
    Zitrus skrev 2008-10-17 12:00:57 följande:
    enda gången de är bra att veta är när man vill minnas vad som är på tv och när affärerna har öppet!
    Precis Fast inte änns de kommer man ihåg jämt..
  • Zitrus

MissH: Nej, va tusan, det kommer ju en ny dag imorgon också, fast idag vet jag att de är Fredag för att det är Idol. .

Nackdelen med de hela är att de är ett bevis på att dagarna bara flyger iväg så att man har svårt att hålla koll, dock är de lite trist att den här tiden med våra små bara "svävar" förbi i rask takt.. snart är de stora kakätande monster som gör allt man inte ska göra

• MissHellen
    Zitrus skrev 2008-10-17 12:05:09 följande:
    MissH: Nej, va tusan, det kommer ju en ny dag imorgon också, fast idag vet jag att de är Fredag för att det är Idol. . Nackdelen med de hela är att de är ett bevis på att dagarna bara flyger iväg så att man har svårt att hålla koll, dock är de lite trist att den här tiden med våra små bara "svävar" förbi i rask takt.. snart är de stora kakätande monster som gör allt man inte ska göra
    Så tänker jag oxå!

Ja, jag tycker de är både och med dedär.. Jag vill ju jätte gärna att Elton ska vara liten länge Men ändå längtar jag tills han börja prata, säger sådär gulliga ord, gör massa bus, börja krypa, börja gå o allt sånt Men när jag tänker på de, då vet jag att jag kommer sakna tiden som är nu! Ja, virrigt
  • Zitrus

Ja jösses, man vet inte hur man vill ha det.
    Först längtar man ihjäl sig för att de ska komma ut, och så är man överlycklig men man saknar ändå sparkarna i magen, sedan så som du säger så längtar man tills de säger "mamma" typ eller att de ska krypa, eller dra ut alla grejer på golver, vända sig från rygg till mage.. men ändå vill man att de skall vara små.

Nej nu tar batteriet i tangentbordet slut, så jag får la återkomma i eftermiddag.

• MissHellen
    Zitrus skrev 2008-10-17 12:10:53 följande:
    Ja jösses, man vet inte hur man vill ha det.Först längtar man ihjäl sig för att de ska komma ut, och så är man överlycklig men man saknar ändå sparkarna i magen, sedan så som du säger så längtar man tills de säger "mamma" typ eller att de ska krypa, eller dra ut alla grejer på golver, vända sig från rygg till mage.. men ändå vill man att de skall vara små.Nej nu tar batteriet i tangentbordet slut, så jag får la återkomma i eftermiddag.
    Exakt! Jag vet verkligen inte hur jag vill ha de Men hur vi än vrider o vänder på de, så fortsätter tiden att gå ändå
  • Amelie

miss h: finns bilden du vill lägga in i ditt galleri? jag kan fixa...

• Snart sommar

Miss Hellen och ni andra som kommenterat städhjälpen: tack . Jo, jag är ju lite partisk, men söt är han allt

Miss Hellen: gör som jag, klistra in url:en i bildtråden så får någon med plus klistra in bilden Jag har inte heller plus.

Idag tänkte jag mig iväg till affärer. Ska hitta något till maken, är sent ute. Eller ja, det jag hade tänkt funkar inte nu så jag måste hitta på något annat.

Jag har bara koll på fredagar i princip eftersom maken tränar då. Jag får kolla almenackan ett par gånger i veckan. Vad jag dock inte har någon koll på är datum. Vet knappt vilke månad det är typ...

Ja, nu är pmsen över för den här gången iallafall. Blev inte så farligt då, men det blir väl värre sen när det hela stabiliserat sig. Blev det efter dom andra iallafall. Och den här gången fick jag också mensen en vecka efter avslaget var slut. Fattar inte varför, jag hade gärna varit en av dom som slapp den i flera månader...

Har någon av er svår pms? Jag gillar inte att proppa i mig en massa hormoner eller tabletter, men jag får nog bita i det sura äpplet, svälja och se glad ut. F-n, jag hade inte pms innan jag började med p-piller!

Nu är det matdags...

• Amelie

världens finaste... kan jag lägga in den i bildtråden?

• jeng

ojoj, Ted tog nog morgon för tidigt för sig själv idag, han har varit skitgrinig!! Vill vara med, men orkar ju fasen inte sitta upp i stolen heller, så han däckar över!!! Till slut höll han sig någorlunda lugn i babysittern, iaf en halvtimma... jaja...

tvättmaskin nr 2 igång! Alla Teds fleecefiltar! Gud vad skönt att få det tvättat!

Gjorde ett försök till sovpåse också... Men när jag var färdig så kändes den himla kort...??? jaja, skulle den vara för kort så blir den en perfekt badrock!

Svar på tråden Augustibebisar 2008