• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Carinamamma84
    Svar på #230
    ÅÅh så avis jag blir jag som oxå ville så himla gära ochså amma
    Ja badhuset imon
    Ebba kommer få leka i lekbasängen och Didos tjockisen med oss
  • Snart sommar

Svår pms och det tog 1 år att bli gravid med första, ungefär samma tid med andra och 2 månader med tredje. Om man räknar den tiden vi aktivt försökte. Har inte haft något p-medel alls sen efter dottern.

Miss Hellen: hur är det för dig? Äter du medicin eller så? Jag har ju valt att inte göra det, kört på motion och kost istället för jag gillar inte att trycka i mig hormoner eller annat, men jag måste nog börja göra det. Vore ju hemskt om barnen blev lidande av det också. Själv har jag besvär både vid ÄL och mens. Det försvinner nästan 2 veckor varje månad pga min pms. Om det blir som det varit. Höll på att ramla av stolen av skratt förut när jag läste råd om pms. Ett var att ha sex för avslappningens skull. Ha, jag vill nästan skjuta maken de dagar det är värst och han tänker nog samma sak om mig . Det är långt ifrån att vi tänker på sex då...

Jag är svintrött, väntar bara på att en tvättmaskins ka gå klart, sen ska jag lägga mig. Maken fårge lillen ersättning ikväll, jag kan inte pumpa ur längre. Fast nu vaknar han så jag kan lika gärna ge honom bröstet eftersom jag är uppe...

• Mareldsbarn

Carina; Varför ammar du inte? Jag minns inte om du har sagt det, förlåt.

Snart sommar; Hoppas du får knoppa snart så du får lite sömn!

Har ni funderat på vad ni skall ge pappsen på Fars dag? Själv funderar jag för fullt men det står tyvärr still.

Svärmor och min mamma är redan i hälarna när det gäller vad Julia önskar sig i julklapp. ja shit det är faktiskt snart jul! Guuuud så svårt det är att komma på bra saker!

• Mareldsbarn

Jisses vad dött det var här då. Lillan har somnat och D är fortfarande iväg. Har aptråkigt....

• Carinamamma84
    Svar på #233
    När jag fick Tjockisen till min famn för första gången så ja jag hade ju ont och han var ju så himla tung Asg så försökte jag men han vägrade han vill inte ha tuttisen i sin mun Bläääää tänkte han Haha
    Men sen förökte jag några gånger till men gav upp han ville helt änkelt inte ha en J*vla tutte i sin mun
  • MissHellen

Snart: Nää, Jag har inte häller ätit nått mot de.. Men jag vet med mej själv att jag blir som ett monstr, försöker verkligen att inte "överdriva" de, för R´s skull! Jag försöker verkligen tänka på vad jag gör o såger, dock svårt!

Nu får vi väl se hur de blir med spiralen...

Är de bara jag som inte har haft barnvakt o varit i från Elton?

• Carinamamma84

Miss Amadeus fick sin första barvakt när han var 3-4veckor gammal
    Det kommer det var lite svårt men han hade det bra

• Mareldsbarn

Carina, bra att det finns flaska då så han får mat

MissH; Nej jag tror inte du är ensam. Finns nog fler. Jag har ju varit ifrån Julia fast det har du kanske läst om också

• Vilda Tiger

HEEEEJ! Här är ett fyllo som har haft SKITKUL ikväll!! Och M har haft det jättemysigt med L hela kvällen! Alla har frågat om jag inte längtar hem men JAG HAR FULLT FÖRTROENDE för att M ringer om det krisar med L och att han klarar det bra annars. Och det han gjort! Jag vill ha minst förton barm med den mannen.... MARELD: BVC här ordnade massage. Vi fick inbjudan. Nu ska jag fyllesova. Hick.

Svar på tråden Augustibebisar 2008