• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Carinamamma84
    Svar på #239
    Asg du är rolig du Haha ojoj vilken fyllekärring du är Asg
    Hmm få se hur bakis du är idag haha sov gott gumman
  • Cheshirecat

Zitrus- läskigt med mord! Vi bor grannar med ett par vars äldsta flicka blev mördad för 11 år sedan (här i stan). Och inte nog med det så styckade mördaren upp kroppen och gömde halva i trädgården och halva i älven! Hur man som förälder fortfarande kan fungera efter något sådant är för mig ett mysterium! Men jag antar att man inte har något val.. hemskt hur som helst

Amelie- Ingen pms.. eller ganska lindrig ska jag kanske säga Och jag blev gravid pang bom båda gångerna.

MissH- Jag har varit ifrån Tilia en gång när jag skulle åka på affärn för att titta på väggfärg. Då var hon hemma med T så det var ingen barnvakt eller något sånt. Och det var så "skönt" att jag smet på en extra affär nar jag liks var ute Med Theo var jag jättehönsig och blev kallsvettig så fort jag skulle gå till tandläkaren eller någon annan stans dit han inte kunde följa. Konstigt hur man ändras

VT- Haha Fyllekaja där Sov gott nu!

• Hallonsocka

MUAHAHAHA! HAHA FULL VT!!! Hoho fyllis Underbart! Men är ens hallon med smör på gott?

Trots allmänt pissig dag igår slutade den rätt ok ändå, L kom hem från discot och var glad, vi åt senigt kött (men vi var så förbannat hungriga att vi struntade i det) och jag drack ett glas vin uppdelat på två halva glas, jösses det steg mig lite åt huvudet förhoppningsvis och troligtvis pga utmattningen i min kropp och inte pga minskad tolerans (hinkade ju i mig vatten samtidigt så sååå minskad tolerans kan man väl inte fått?)...
    Hm, ja det var nått mer jag tänkte på...

Joooo! Justte, Jucea du kan läsa om min dag får pissh-vete igår på socka.blogg.se

• Hallonsocka

Måste bara berätta, ni skriver om då ni vart borta från de små.... Jag gick ner på kiosken i tio minuter. Jag hade nyammat och allt för att det skulle vara smidigt, men då jag kom hem var det kaos Det första A sa var : Av med tröjan du ska amma!

Men har vart till affärn själv sedan dess och det gick då bra

• Hallonsocka

Men är det sovmorgon för alla idag, VT förstår jag men ni andra?

Tvättfetishen har tvättat sedan klockan var sju Tjohej vilken rolig lördag :-P

• MissHellen

Jag känner bara att jag kan verkligen inte lämna E, inte änn! O inte på ett bra tag..
    Jag menar inte att ni har gjort nått dåligt, inte alls. Jag är faktist lite avis Haha! Jag skulle oxå vilja känna att jag kan göra de. De är inte de att jag inte litar på R, för de gör jag till tusen! Dock vet jag inte om han litar på sej själv, eller han tror inte att han kan..

Som härrom dagen, när han var ledig så sov han till tio. Efter de sa jag, nu är E nyäten, så nu ska jag gå på toa o efter de tänkte jag sova en timme.. R sa inget, men han blev helt vit i ansiktet nästan! Han visste att de inte var nån idé o diskutera om de, han hade ju ändå fått sove länge! Men sedan när han kom o väckte mej, var han stolt som en tupp E hade somnat på han i över 1 timme, sedan sov han vidare i vagnen! Pappa var så stolt o mamma var stolt över pappa

Hela veckan har R sovit ner E, så i går sa han de: Gud va underbart de känns att de inte är bara mamam som gäller

VT: Haha, så härligt Jag minns knappt när jag var full sist, eller äns drack alkohol

Hallon: Du är ju otrolig du Hur mycket tvättmedel o sköljmedel gör du av med i veckan?

• lille08

Oj oj... här håller det på att bli bajs överallt nu tror jag... William bajsade inte en endaste gång igår - men han ligger här i mitt knä just nu och jisses vad det brakar i blöjan!

Svar på tråden Augustibebisar 2008