• KaOl

Augustibebisar 2008

... sambon tyckte jag var väldigt "girlylicious" som går o gör skönhetsoperationer inför bröllopet.. hahaha

• KaOl

Lille: TACK hmmm.. nu känner jag mig som en dålig mor som inte vet skillnaden.... kan du förklara??

• KaOl

vt: ska ta stygnen den 4 nov. gifter oss 29 nov *längtar*

• KaOl

hallon: men så himla dumt att testa det i början av undersökn! när jag var sjg gjorde jag alltid det sist - o det gör alla läk jag känner. synd om my (o hennes mamma)
    usch, jobbigt m mjölkstockn - hoppas att det släpper!
    tvättar oxå för fullt förresten

vt: håller tummarna för att det inte är ngt allvarligt m M - finns ju så mkt körtlar i armhålan som kan vara svullna utan att det är ngt. låter förresten som om det är bättre mellan er igen? skönt i så fall!!

• KaOl

vt: oj vilka fina mellanslag du fick till där.. hahahaha

• KaOl

.. jaha glömde ju skriva det jag egentligen skulle. suck.
    självklart kommer jag att överösa tråden m bilder både fr bröllop o dop sedan

usch o fy - nu måste jag göra oss i ordning, jag ska t tandläkaren idag (samlar alla de ROLIGA sakerna )

Snart: Tack för receptet! jag testar båda o så får kidsen avgöra vilket som var bäst hahaha

• KaOl

vt o Snart: hihi får göra som en kompis till mig; lägg bullarna i en låda i frysen o skriv kålpudding på

heidi: vad söt han är, lilleman

missH: jesus vilka naglar! hur lyckas du ha dem så långa? hahaha sorry -inte kul eg men måste faktiskt hålla m dig om att det ser lite kul ut. men fy så trist!
    japp här blir det Idol och thailändsk räkgryta o AMIGO

lille: så har måns också vaknat ett par ggr - man blir ju helt förtvivlad själv
    hihi fin bild

• KaOl
    Svar på #916
    choklad... min senaste last...
    borde hålla mig t mörk choklad just nu men efter gårdagens besök hos gyn o dagens hos tandläkaren (tog EN TIMME att laga! Trodde det var en fyllning m ett litet hål men visade sig vara ett JÄTTEhål (har ju inte kunnat röntga pga graviditeten)) så tänker jag svulla ikväll! Tröstätning, vadå??
  • KaOl

missH: Tack tack . Ja jag tycker ju absolut att du borde testa den, Marabou Amigo heter den!!

Zitrus: Jag äter Cerazette o hittills funkar det kanon. Fick en blödning efter en vecka (det var det ngn annan också som fick.. Mareld??) som varade i 5 dgr men sedan ingenting. Gäller bara att komma ihåg att ta dem . Skönt att allt är bra m Grimm o att efterkontrollen gick bra!

Saliva: Japp - det blir en kanondag (vi firar även sambons 40 års-dag då, så det KAN bara inte gå snett )

Carina: vad är det för klubb? Lät spännande

• KaOl
    Svar på #925
    ja det var inte utan att jag tyckte synd om mig själv.. har oxå småätit under gravven, vaknat o varit VRÅLhungrig så lite har jag väl iofs mig själv att skylla.. Men ändå..
Svar på tråden Augustibebisar 2008