Augustibebisar 2008
... sambon tyckte jag var väldigt "girlylicious" som går o gör skönhetsoperationer inför bröllopet.. hahaha
... sambon tyckte jag var väldigt "girlylicious" som går o gör skönhetsoperationer inför bröllopet.. hahaha
Lille: TACK
hmmm.. nu känner jag mig som en dålig mor som inte vet skillnaden.... kan du förklara??
vt: ska ta stygnen den 4 nov. gifter oss 29 nov *längtar*
hallon: men så himla dumt att testa det i början av undersökn! när jag var sjg gjorde jag alltid det sist - o det gör alla läk jag känner. synd om my (o hennes mamma)
usch, jobbigt m mjölkstockn - hoppas att det släpper!
tvättar oxå för fullt förresten
vt: håller tummarna för att det inte är ngt allvarligt m M - finns ju så mkt körtlar i armhålan som kan vara svullna utan att det är ngt. låter förresten som om det är bättre mellan er igen? skönt i så fall!!
vt: oj vilka fina mellanslag du fick till där..
hahahaha
.. jaha glömde ju skriva det jag egentligen skulle. suck.
självklart kommer jag att överösa tråden m bilder både fr bröllop o dop sedan
usch o fy - nu måste jag göra oss i ordning, jag ska t tandläkaren idag (samlar alla de ROLIGA sakerna
)
Snart: Tack för receptet! jag testar båda o så får kidsen avgöra vilket som var bäst hahaha
vt o Snart: hihi får göra som en kompis till mig; lägg bullarna i en låda i frysen o skriv kålpudding på
heidi: vad söt han är, lilleman
missH: jesus vilka naglar! hur lyckas du ha dem så långa? hahaha sorry -inte kul eg men måste faktiskt hålla m dig om att det ser lite kul ut. men fy så trist!
japp här blir det Idol och thailändsk räkgryta o AMIGO
lille: så har måns också vaknat ett par ggr - man blir ju helt förtvivlad själv
hihi fin bild
missH: Tack tack
. Ja jag tycker ju absolut att du borde testa den, Marabou Amigo heter den!!
Zitrus: Jag äter Cerazette o hittills funkar det kanon. Fick en blödning efter en vecka (det var det ngn annan också som fick.. Mareld??) som varade i 5 dgr men sedan ingenting. Gäller bara att komma ihåg att ta dem
. Skönt att allt är bra m Grimm o att efterkontrollen gick bra!
Saliva: Japp - det blir en kanondag (vi firar även sambons 40 års-dag då, så det KAN bara inte gå snett
)
Carina: vad är det för klubb? Lät spännande