• KaOl

Augustibebisar 2008

vt: j undrade om han inte fick klä ut sig som monster eller ngt o skrämma de små barnen när de kom..

• KaOl

Vt: grattis på födelsedagen o hoppas namngivningsfesten blir lyckad!!

örk apropå spindlar: imorse höll barnen på o busade så i vardagsrummet att jag, så fort jag ammat klart Måns, bara rusade upp o drog på mig min morgonrock. Stod som bäst o läste lusen av kidsen när O säger: "du mamma, vet du att du har en STOOOR spindel på dig?" Och mkt riktigt hade jag det , Bara slet av mig morgonrocken o sprang nudis in i sovrummet igen

Lina: mmm gott m gräddbullar! själv sitter jag m en välförtjänt kopp kaffe efter att ha tillbringat dagen i en innebandyhall (O's lag har spelat; de var jätteduktiga o vann båda matcherna! O gjorde ett mål *stolt mamma*)

• KaOl

mmmm nu är det dags att börja laga middagen! Idag blir det Entrecote m vitlökspotatis, kantareller och pumpa och ett glas rött eller två till det. Mums!
    Vad ska ni äta?

• KaOl

MissH: jättefina kläder du har köpt (och vilket bra pris!!) - Måns har en sån body m ballonger på

Heidi: jag hade blivit tokig om någon hade gjort så med Måns! så himla korkat gjort!

• KaOl

snart: japp det kan man

vt: magbilder kommer - inte hunnit än bara

Ååååh - min brudklänning kom idag. känner mig så himla fin i den!!! *längtar*

• KaOl

heeej! skollov här så jag hinner bara vara inne som hastigast - börjar dock vänja mig vid att vara ensam m alla 4, vilket känns skönt . måste bara berätta: ställde mig på vågen o har nu bara 0,2 kg kvar t "före-vikten"!! sååååå underbart (och midjan hade minskat 5 cm sedan vi tog måtten t klänningen för en månad sedan (jag som på chans minskade det måttet m 3 cm vid beställn och har haft världens ågren för att inte lyckas minska det i tid!!!)
    nu blev jag ännu mer sporrad att forts m promenaderna o sit upsen

• KaOl

amelie: jag hade inte åkt - fast jag är oxå överbeskyddande på den punkten . om ni hade träffats utomhus hade det varit annorlunda.

jag är gärna med på stegräkntävling!!

• KaOl

TACK - vad söta ni är!! Kul att ni också gillade klänningen (japp Carina - vi gifter oss om exakt en månad, 29 nov!) - modellen är kanon o trollar bort en hel del av det där extra

Förresten: trots att alla era bebbar är kanonsöta så är det ju MÅNS som är sötast hihihi

Svar på tråden Augustibebisar 2008