Augustibebisar 2008
Var det "växa och upptäcka världen"?
Var det "växa och upptäcka världen"?
Kikar in lite snabbt! Solen skiner i Sthlm!
Jippi!
Lana; Hihi det är inte jag som har vaggat den lilla till sömns och knullat i gästsängen. Det var nog Salvia
VT; Tack! Jag fick för mig att det var den boken också. Internet pajjade här igår så jag kunde aldrig gå in och tacka men nu har jag i varje fall beställt boken.
Idag kl 14 far vi hem till götet. Rullar in på cetnralen ca kl 18.30. Måtte damen bara vilja sova resan ner
Nu är hon ute och promenerar med sin mormor. Själv ska jag ta en lång dusch och en god frukost.
När ujag kommer hem får jag uppdatera mig genom era bloggar också
Ska bli min kvällsläsning när lillan somnat
Heeeeej! Nu är vi äntligen hemma i götet och Julia som alltid somnar kl 23, INTE en sekund innan, har nu dragit ner ridån redan kl 21
Jippi så skönt för henne!
Jucea; Stackars Silas! Det låter hemskt
Ta en tripp till veterinären imorn så dom får titta på henne.
VT; Vad skönt att höra att babysimmet gick lite bättre idag. Roligt att hon gillar det. Söta lyckeli!
Hallon; Vår läkaren tog också tag i Julias händer och lyfte upp henne i armarna så huvudet var ovanför skötbädden men hon släppte aldrig tagit utan la henne ned sen förstiktigt.Får så ont i magen varje gång jag tänker på hur det gick för er och lilla My eftersom jag tyckte bara detta var läskigt när de lyfte upp Julia.
Nu har jag också skrattat lite till MISSH;s bilder
Idag kom min förlossningsjournal hem i brevlådan som jag jagade för ett tag sen! Riktigt kul att läsa tyckte jag. Speciellt roligt att jag trott att jag krystade i 1-1½ timme och jag på papperet har krystat i 25 min
MissH; hihi jag skrattade ju till dom, inte "åt" dom
hihi nu skrattar jag lite till med kärlek i skrattet ;)
Lana, ja men visst kändes det så? att man krystade i 100 år typ. jag var helt stensäker påatt det var så länge jag krystade
Jag fick skriva ett brev till arkivcentralen om att jag ville ha FLjournalen hemskickad och lämna mina personuppgiter sen tog det 1 v så låg den i brevlådan
VT; hihi, en liten orm, så sött!
Hallon, två läkare?! Har du redan hunnit träffa 2 st? Eller menar du den ena från BB? skumt att dom gör så! Har du frågat BM när du varit på bvc?
Hallon: Ah nu är jag på med på banan igen
God natt god natt
Zitrus; Japp precis som KAOL skriver så äter även jag cerazette. Aldrig ätit dom innan utan började med dom för ca 2 v sen. Jag fick också en blödning efter 1 v (de flesta får det) och min varade i 6 dagar sedan är allt perfekt
Fick ett tips av min BM att försöka ta dom på samma tid varje dag för det hade tydligen visat sig att det gav bäst resultat med att man inte får någon alls eller mindre blödningar än om man skulle ta dom på lite olika tider. Rörigt? Jag är lite trött i huvudet
Carina: Vi brukar anordna halloweenfest för våra vänner men inte i år. vi döper julia helgen efter o har mycket att göra så nån fest hinns inte med.
Jucea: Skönt att höra att Silas fick god vård o mår ok.
Heidi, jag har också kikat på fina foton men slarviga jag har ju inte kommenterat hur fina dom är. förlåt mig.
VT:GRATTIS på din 27-årsdag! Hurra! Hurra! Hurra! Nu är säkert namnfesten i full gång. Åh så roligt! Berätta allt sen! och som jucea skriver; Fota massor, vi vill se så vi oxå har varit med!
Amelie; Ursnygga! Behåll dom om du trivs i dom! jag tycker jackan ser väldigt fräsch ut! Var har du köpt skiddressen nånstans?
KAol: Alldeles nyss blev det en sen middag som bestod av en köttbit, råris, grönpepparsås och en sallad. När hungern och suget faller på igen så blir det lite baguette med brieost och vitlökssalami
Amelie; Tummen upp från mig i varje fall
Idag har jag druckit första glaset julmust!!! Det är något visst med första glaset tycker jag varje år! Mmmmm så gott! Till det åt jag även jultomteskummisar! Julen, nu är jag redo!
Carina: Vad fina bilder! och vilken fin blogg du har meckat ihop
Har ni funderat på farsdagpresent? vill inte låta tjatig då jag frågat en gång innan men eftersom det inte kom något svar alls så tänker jag att kanske ni inte såg det
Funderar själv på ett par goa tofflor. Mest för att det är en sådan typisk fars dagpresent i mina ögon och D äger inga tofflor. Har också tänkt att trycka Julias fötter och händer på papper och göra en tavla av det. Så som Carina gjort m amadeus i sin blogg.