Augustibebisar 2008
Lille; Urhäftiga inbjudningskort!
KaOl; Guuuud så fin klänning! Jättevacker!
Carina; Vilken supersvärmor!
Kliar det i fingrarna ang renovering på hemmaplan eller? Läser att du kikar på möbler och dylikt. Vill du "rusta" om hemma?
Ang fars dag så har jag inhandlat ett par behövande tofflor till mannen från Julia sedan ska vi ju stämpla fötter och händer på ett fint papper och rama in. I vanliga fall firar vi julen med en liten klapp till varandra och födelsedagarna med att göra saker istället för att köpa saker. Mycket roligare.
Det är så roligt att kika på alla bilder på era barn! Det känns som att man känner alla era barn nu när ni har pratat så mycket om dom
Idag vaknade Julia 07 och kl 09 stod vi utanför ica maxi och skulle handla mat. Kl 10 stod vi utan för allum i Partille (andra sidan stan) för att shoppa farsdagpresent. Sen hemåt, äta sen frukost m D som skulle till jobbet. Kl 13 for vi till en vän och hennes 1-åriga dotter. Där blev det långpromenad, lek i lekparken och fika hemma hos dom sedan bar det av hemåt för att baka en veg. paj som jag och Maria, en kompis, njöt av på kvällen. NU sover Julia och snart gör även jag det *gäsp*
En stegräknare har jag! Måste hämta den hos svärfar för han har lånat den. Jag vill också haka på! Är i mitt essä när det gäller prommisar nu! Imorn kl 09 vankas det en 2-timmars långpromenad med en vän. Toppen!
Kram och God natt tjejer!