• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • KaOl

jucea: rs HÖR du om det är - en väldigt speciell skrällande "tät" hosta. Hoppas att ni slipper det och att Ted mår bättre idag!

Heidi: grattis till huset!

Lina S: Grattis ! Skönt att ha första gången "avklarad"!!

• Vilda Tiger

Men... Lina, var det första gången!? Det var det väl inte... Eller har jag fel? *varför håller jag koll på det...? * Jag har beslutsångest. Kl 18 kommer vänner hit och äter middag. Jag har redan gjort tacopajen, så det är inte stressig med maten. Ska bara hinna baka en kaka med, men har inte bakpulver hemma så jag får köpa det sedan. MEN vi brukar alltid byta klappar, jag och V, men i år har jag inte hunnit köpa någon. Jag KAN ta med L på bussen och åka till Kållered för att försöka hitta ngt till henne, men det kan kännas lite stressigt då jag kommer hem igen. Fast jag borde hinna hem och ha en eller två timmar kvar innan de kommer. Marcus erbjöd sig att vara kvar hemma och städa lite. ELLER så kan jag bara säga att jag få ge henne en klapp senare, efter jul, eftersom jag inte hunnit köpa ngn än. GHA, beslutsångest! Ingen stor sak, men jag kan inte bestämma mig. Hade det inte regnat hade jag alla gånger gått och köpt ngt, men nu är det pissregn och jag känner INTE för att dra mig ut. MEN jag vill ju mina steg... Undrar varför jag plågar er med mina förvirrade tankegångar?

Älskade Lyckeli kom 080722
  • MissHellen

VT: Jag hade sagt att Tomten var försenad så jag slapp stressa

I dag föll Elton tillbaks igamla vanor, eller värre ändå! Han sov mellan 21-01 vilket är TOPPEN! Men, efter 01 vaknade han, 02, 03, 04, 05, 06 o 07.. Hua, i dag är jag seg kan jag lova!

• KaOl

miss h: usch stackare!! det känns dessutom mkt värre när man haft ngra bra nätter tycker jag - man ser hur det KAN vara. måns är oxå lite strulig m sömnen just nu, pust

• MissHellen

KaOl skrev 2008-12-18 12:39:14 följande:

miss h: usch stackare!! det känns dessutom mkt värre när man haft ngra bra nätter tycker jag - man ser hur det KAN vara. måns är oxå lite strulig m sömnen just nu, pust
    Precis! Man hade ju just fått upp hoppet om att han skulle sova bra, iaf bättre

Men vi var tvungen att flytta på han i går kväll då vi skulle sova, så vi hoppas på att de var därför han blev störd. Hoppas att natten i natt blir bättre!
  • goshheidi

VT, kanske du kan ge en ätbar julklapp åt dem? Lite kokosbollar eller knäck i en vacker glasburk (om ni har hemma)? Men du har kansker edan hunnit åka iväg och köpa redan...

• goshheidi
    Ikväll ska jag gå till gymet - ensam. P tar hand om lillpyret en timme eller två. Separationsångest!!! Men jag behöver komma ut lite.
  • Hallonsocka

Jösses vad det känns som att jag inte är här och läser så mycket längre Måste bli bättring, tur att jag har några av er på bloggar så jag håller mig ajour ändå

• lille08
    Hallonsocka skrev 2008-12-18 14:38:41 följande:
    HÖRRNI! Ni kom kan kameror... är detta nått att ha? www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vProd/61247?...
    Jag har inte testat den själv, men jag tror absolut att det är en bra kamera. Det ska väl vara en enklare variant av eos 450d har jag för mig?! Själv har jag ju en gammal "skruttkamera" (eos 350d) , men det går ta bra bilder med den också.
Svar på tråden Augustibebisar 2008