• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Hallonsocka

Ja, vi behöver verkligen inte någon värsting grej, men det var så bra att det följde med ett större objektiv också Den var ju inte SÅ dyr, särskilt inte om man jämför med vad andra kostar!

• Tvåbarnsmamma84
    åååh blir trött på detta nu har didos hostan som ebba har
    så nu hostar han mkt.
    det blir att åka till stan i morgon.
    ebba bajsade på dig igen hon skulle ''prutta''så kom bajset itället. kul att tvätta bort det iiiiih inte kul.

nu har man själv fått besöka toan 2 ggr hihi men det är inte magsjuka för sambon är inte smittad o ebba har haft det 2 ggr i luciadagen och idg o jag idag 2 ggr..men man går inte upp det e ju skönt hahaha

nu ligger pojken min och sover i babysittern.
    flyggbiljetterna ska vi boka oxå vi ska åka till Dk i sommar i juni.
    så bilbarnstolen kanske vi måste köpa nytt isåfall..läste om babylandet o bilbarnstolar och det är inte föttetrna som är betydelsen till liten bilbarnstol det är huvudet som ska vara utanför huvudskyddet på bilbarnstolen babyskyddet.

Sen är det vikten hmm han väger väl runt 10g vid 5 månader så det ska vara 12g max till ny babyskydd..så nu blir det att köpa nu alltså.
    Lycklig tvåbarnsmamma.
  • Tvåbarnsmamma84
    Svar på #4158

Om barnet har högt feber än 39g i flera dagar och du vet inte orsaken till varför.om barner får högt feber kan det ses på nackstelhet.
    ringa in ska man då det har gått mer dagar med sjukan eller feber.
    När febern går upp och ner.utslag trötthet matlus tkräkningar diarrier andningssvårigheter smärstor.

Rs virus märker du hosta förkylning snuva.kommer oftas i dec till mars.
    didos har ju hosata nu få se men ingen förkylning ännu ''peppar peppar''

feber kan komma då oxå dom har för mkt varmt på sig.

Lycklig tvåbarnsmamma.
  • Vilda Tiger

Heidi
    Jag följde ditt råd; tog fram en fin glasburk, rullade chokladbollar, skar resterande hemmagjord snickers i små bitar och började koka knäck. Den är snart klar. Det är gott att känna att man har gett något. Hon kommer garanterat ha med sig till mig.

Älskade Lyckeli kom 080722
  • Lina S

Då blir hon säkert jätteglad VT, det hade jag blivit!
    Och nej det var inte första gången vi sexade till det, men det var första gången på länge Sist var då med fällen

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • jeng

hemma från julfirandet!! det gick ok, men det märks att ted är sjuk! vid julbordet tog alvedonen slut o han började gallskrika som om han skulle explodera typ... stackare!!!! har han feber imorrn med så får jag nog ringa in iaf... då är det en vecka m feber, inte hög men typ 38 grader... det kan ju va nåt annat o då är det ju skönt att kolla det innan jul!!!

• jeng

hallon, kolla på cyberphoto, de gör ju suveräna tester av kameror o du kan ju jämföra mellan modeller!!!

• jeng

hihi ted ligger i mitt knä o somnar snart, med armen om lillan!! inte alla som har levande gosedjur!!

• Hallonsocka

VT: Vi syskon har bestämt att inte ge varandra nått i år (ingen har pengar eller ork ), men de ska iaf få små burkar med hemmagjort godis i bara för sakens skull!

Hihi, vi fick kattlådan såld! Haha, 100spänn. Har använt den till min kanin Ren, hon hade den som sandlåda att gräva i

• Lana
    LinaS;haha congratulation!

VT;vad för show har ni varit på?

MissH;jobigt att det föll tillbaka,fast det kan bli bra i dag igen.äter han eller snuttar då han vaknar?
Svar på tråden Augustibebisar 2008