• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Amelie
    KaOl skrev 2008-12-19 16:52:19 följande:
    bara måste lägga in den här bilden på oss alla tre (vadå ego ??? ). Visst är han söt min lilleman???www.familjeliv.se/hem/kaol/gallery/phpuuknwl....
    Åh KaOl, vad ni var (är) vackra. Jättefina, verkligen!
    Och visst är han supersöt din lilleman. Din stora man är också söt.
  • jeng

kaol, jättefin bild! och vilket gulligt krulligt hår han har lillen!

• Snart sommar

luzorsus: hoppas det går bra för både dig och den lilla. Vattenkoppor är inte kul. En tröst i eländet är att hon kommer inte komma ihåg sen hur det kliade .

Lillen blev väckt från en av sina tupplurar i em och sen dess har han varit helt bakvänd. Grinig som få, knappt sovit något, knappt ätit något och inget är bra.

KaOl: fina är ni, absolut

Lina S: åh. Vi ska ju absolut inte ha fler, men jag fick ett sting av längtan när jag läste om att du hälsat på en helt nyfödd . Tiden går så fort.

• Hallonsocka

Hej hej hur har ni haft det idag? Nu ska jag banne mig läsa ikapp för en gångs skull!

KaOl: men vilken vacker bild. Vilken snygging du är! (Och lillpojken också för den delen )

Idag har vi ränt lite. Har handlat julkappar då vi fick oväntat extratillskott i julkassan! Böckerna jag beställt hade dessutom kommit! Köpte en värsting mobil till Mys spjälsäng.
    Lite olika experiment grejer till L. Massa olika bodys till M. Två böcker till M två till A och ANNE PÅ GRÖNKULLA till L (Älskar Anne på grönkulla).

Seeedan ska jag köpa nallebjörn till M och lite grejer till L (har ni några tips? hon ska få skridskor och tevespel och boken och nå mer?) A ska få nå tevespel Fallout, o ev Call of duty, jag hoppas på att få Tomb Raider och Prince of Persia (vaddå spelar familj?!)
    Funderar att köpa ett sällskapsspel till L. Vet ni nått som både barn och vuxna gillar.

Hmm

• MissHellen

Kaol: Super duper fina alla tre

Elton har inte bajsat på heeeela dagen.. Han brukar annars bajsa 4-6 gånger iaf, men inte i dag! Vad kan de bero på? :/ han verkar dock inte ha ont i magen iaf..

• Vilda Tiger

KaOl
    Jag säger som Jucea - vilket fint, krulligt hår Måns har!!! Ni ser så lyckliga ut.

Amelie
    Vad som har hänt... Ojdå, jag vet inte om jag kan axla rollen som återberättare, men jag ska försöka...

Lanas Elly har äntligen gått upp lite igen, men det går långsamt. Sam, William och Elton och Marcus är nog trådens tungviktare. En bra bit över 8 kg alla fyra, om jag minns rätt. Halva bebisskaran i tråden har varit på bvc i veckan. Heidi har köpt hus. Juceas familj är krasslig, men Jucea var dock på jobbets julfirande för någon dag sedan. Jag var på julfest med jobbet och såg Bröderna Cartwright (delar av Galenskaparna). Elton har äntligen börjat sova bättre, Lyckeli är också ute ur sin kinkperiod och har trappat ner till två matningar per natt igen, ja du vet väl att KaOl gifte sig för två v sedan (eller var det tre nu...?), Lille har tagit kanonfina kort på W (kolla bildtråden), Carinas Amadeus åkte i golvet och ambulans kom men han klarade sig bra, flera barn har fått gröt och äter mer och mer mat nu, Hallon har sålt sitt ps2, Jucea vill köpa ett likadant, Ted och Amadeus ålar för fullt framåt, och Ted pratar med gymfigurerna genom att böja huvudet bakåt från liggapåmagenläge. Kesso har det jobbigt då svärfar är på väg att gå bort, men har ändå orkat julpynta och göra julgodis.

Det var det jag kom på nu på rak arm. Hoppas ingen känner sig glömd... Inte min mening i så fall!

• Vilda Tiger

Amelie
    Jag tycker den är UNDERBAR att bära i! (Har en ergo) Dock har jag inte testat att låta henne sova i den. Hon somnar ju gott i vagnen nu för tiden och då är det lättare att låta henne stå kvar ute och sova vidare då jag kommer hem. Har jag henne i sele vaknar hon direkt då jag kommer in.

• Vilda Tiger

Heidi
    Jag tror hon blev glad! Hon är inte någon "åh, tack så mkt!"-person, så det är svårt att utröna.

Jucea
    Tack för komplimangen om burken med godis.

• MissHellen

Elton verkar ha jätte ont i magen, han vägrar sova o skriker som bara den.. Jag tror verkligen bjset måste ut! Hur göra?

Svar på tråden Augustibebisar 2008