• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Hallonsocka

Linda: Hihi! Åh M har inte börjat skratta sådär än, mycket mer stötvis Iiihåhh

Bv!: Såg dig i min Vi föräldrar tidning idag! Jag blev hel förvånad

Jösses vad "tur" det verkar som att A inte alls har vinterkräkan, utan blitt matförgiftad. Han sitter här bredvid och mår MYCKET bättre även om han är rätt svag i kroppen. Hurra! Julen är räddad Jag har gjort skinkan och imorgon ska den griljeras... insåg först nu då han är bättre att jag var så mån om att jul skulle bli bra. Hade planerat så mycket för oss (spel och sådant) och hade A haft vinterkräk. så hade det ju inte varit så passande att L kommit och firat jul med oss som hon ska göra.. TJOHJ!

• goshheidi
    Hallon, oj så bra att det inte var vinterkräket. Hade det i vecka åtta med Felix :( Och jag var livrädd att det sjukan skulle skada fostret på nåt sätt. Vi däckade alla under, en efter en,  på jobbet ifjol i januari. Först trodde jag bara att det var gravid-illamående, men när inget hölls i min mage och jag fick feber och ont i musklerna så visste jag att det nog inte bara var vanligt gravid illamående. Kommer ihåg att jag gick hem den dagen. Vågade inte ta bussen för rädsla att spy på nån som satt bredvid mig :)
  • Hallonsocka

Hihi! Vi försöker ju få in lite rutinter och det fungerar ju rätt bra M har redan somnat! Vi försöker få henne att somna mellan 20-21 och nu börjar hon förstå vad det hanlar om då vi går med henne till sängen, oavsett om det är eftermiddags tupplur eller om det är för natten. Skillnaden är att till natten tänder jag ljusen i fönstret (två värmeljus) och läser godnatt saga Hon somnade snabbt ikväll! Sedan sover hon oftast 12-12½ timme (med pauser för mat då).

Nu ska jag vara onyttig och äta chips och sån skit Sen ska jag se Anne på grönkulla!

• BebisVagga
    Hallonsocka skrev 2008-12-22 17:56:35 följande:
    Linda: Hihi! Åh M har inte börjat skratta sådär än, mycket mer stötvis Iiihåhh Bv!: Såg dig i min Vi föräldrar tidning idag! Jag blev hel förvånadJösses vad "tur" det verkar som att A inte alls har vinterkräkan, utan blitt matförgiftad. Han sitter här bredvid och mår MYCKET bättre även om han är rätt svag i kroppen. Hurra! Julen är räddad Jag har gjort skinkan och imorgon ska den griljeras... insåg först nu då han är bättre att jag var så mån om att jul skulle bli bra. Hade planerat så mycket för oss (spel och sådant) och hade A haft vinterkräk. så hade det ju inte varit så passande att L kommit och firat jul med oss som hon ska göra.. TJOHJ!
    jag har inte sett det ännu.. får vänta tills tidningen kommer ut.. om du inte vill ta en bild o lägga in här?!
  • Lina S

BV - jag har fotat bilden till dig och den ligger i mitt galleri under övrigt. Av någon konstig anledning kan jag inte klistra in den här, fattar inte varför. Men min sida är lite skum nu, skrev i ett annat forum tidigare och då hade jag inga mellanrum precis som VT hade för ett tag sedan. Hur fick du rätt på det VT?

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Lina S

Se inga mellanrum nu heller

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • BebisVagga
    Lina S skrev 2008-12-22 21:00:10 följande:
    BV - jag har fotat bilden till dig och den ligger i mitt galleri under övrigt. Av någon konstig anledning kan jag inte klistra in den här, fattar inte varför. Men min sida är lite skum nu, skrev i ett annat forum tidigare och då hade jag inga mellanrum precis som VT hade för ett tag sedan. Hur fick du rätt på det VT?
    tack.. fan vilken vacker bild.. usch.. gråter nu..  vilket liv vi hade..
  • Vilda Tiger

Lina
    Jag fick inte ordning på det! Det bara rättade till sig av sig självt. Men ibland kan jag inte ladda upp bilder på min sida, fortfarande.

BV
    Jättefin bild!

Hallon
    Hur kunde du se i tidningen om inte BV har kunnat se den? *nyfiken* Va gott att det inte var kräksjukan.

Heidi
    En god jul till dig med! Hoppas den blir fin för er.

• Hallonsocka

Aah, jag var för seg alltså Har inte plus så lade upp den på bloggen!
    BV: Jag håller med dig en enormt vacker bild!!! Väldigt stark

VT: Jag prenumererar då får man kanske dem tidigare än de kommer ut i affären?

Svar på tråden Augustibebisar 2008