• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Vilda Tiger

Hallon
    Jajajaaaa, självklart!

MEN! Jag vill se de tidiga avsnitten av Anne på Grönkulla! De när hon är liten! Tur att det är en del tillbakablickar iaf.

• Hallonsocka

VT: ja, jag fattar inte.... :-/ Det var på trailern bilder från de...alltså du vet den tjejen där man följer henne då hon börjar skolan och allt

Fyyy M vaknar och gråter hela tiden, eller hon vaknar inte. Hon gråter i sömnen som att hon drömmer mardrömmar! Fy så hjärtskärande!

• Hallonsocka

VT: Men det är ju en miniserie så det kanske kommer sedan(!?) fattar nada :-P

• Tvåbarnsmamma84
    BV:åååh vilken fin bild
    hehe nästa år är jag med på bilden hehe

Idag har jag landat hem från mamma..ååh så skönt att vara hemma igen.
    Har träffat kompisen  hon som ficl vilgot hära från aug tråden sen träffat en annan gammal kompis.
    Ebba vann sin julklapp alla 10 barn vann hehe så idag ringde dom och sa att ebba hande vunnit nåt så vi har och hämtat från leksaksaffären.
    Lycklig tvåbarnsmamma.
  • Lana

lille;haha åh så härligt underbart.

hallon; va skönt att rutiner börjar fungera. Inte roligt med kräksjukan så "tur" att det "bara" var matförgiftning

BV;såå fint bild!

• Lana

I dag var vi hos BM och Elly hade gått upp 100g på 3dar vilekt är toppen.jag ahr varit så nervös för från att endast ge ersättning har jag gått över till att försöka bara amma,tycker det går bra och beviset kom i dag på BVC Nu väger hon 4375g och 59cm...SÅ skönt att hon går upp i vikt.
    Så sen förra tisdagen då hon vägde ca 4000g så har hon gått upp till 4375g stolt!

• Lana

lille; ja det är skönt faktiskt.mest för att man slipper allt tjöt från BVC och alla täta koller.nu ska hon snart få sprutan med

• Amelie

BV: Vilken fin bild. Man blir så rörd när man ser den och vet bakgrunden...

Jag har läst ikapp nu, men jag kan inte komma ihåg att kommentera så mycket.

MissH: Jag tror att R är lite mörkrädd också. Jag brukar säga till honom att "Nu släcker mamma lampan" och ta ögonkontakt med honom. Sedan går jag direkt till honom och tar honom i handen och hittar ögonkontakten igen i mörkret. (Vi har en nattlampa). Det brukar fungera hyfsat.

Vad duktiga ni är, alla som bakar julgodis. Fattar inte att ni hinner!

Jag ska klippa in någon bild från dopet i bildgalleriet!!

• Tvåbarnsmamma84
    Två nätter nu så har Didos sovit från 19.00 till 08.00 i två dagar har inte behövat ge honom mat allt såååååå skönt haha
    Undrar om detta håller kvar
    Så skönt förstår inte att han har klarat sig vara utan mat i så många tillar förut fick ha ju sitt sista mål kl 00.00 sen sov han till 08.00 men inte på två dagar nu
    Lycklig tvåbarnsmamma.
Svar på tråden Augustibebisar 2008