• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Snart sommar

VT: jag hittade ett recept på nätet som gick på 5-10 minuter, men fick det här receptet jag gjort på av mor som brukade göra den när vi var små. Jag tar gärna ditt recept

Nu har jag fått i lilleman mer än 150 och han vill ha mer . Jag lade ner honom för jag trodde han var trött, men nu ligger han och smackar igen. Har glömt vad dom brukar äta vid den här åldern, men det var bara 2½h sen förra målet. Iofs åt han bara 70 då.
    Bara att ta upp och fortsätta matstunden lite till...

• m0e

Hej hopp!
    Nu var det ett tag sedan igen. Tack VT för uppdateringen några sidor tillbaks Nu känner man sig inte helt bortkollrad!
    Förra lördagen (lucia) hade vi dop för Tilia och det gick fin fint. Skönt att ha en sak mindre att tänka på.
    Nu har vi pysslat med julklappar födelsedagspresenter, julbak och godis.

I förrgår rev Theo julgranen Den hann inte ens stå i 24 timmar! Och DUM som man var så hade jag satt några glaskulor högst uppe i granen dit han inte når. Så vi spenderade hela fredagkvällen (fram till midnatt ungefär) med att finkamma vardagsrummet efter glassplitter! Roligare har jag varit med om..

• Kvack

Sen vi började med den första tråden har vi gjort 33 362 inlägg.

• Snart sommar

Kvack: har du tid över ikväll? Eftersom du orkar summera menar jag

mOe: nej, vad tråkigt, både för kulor och för er. Hoppas ni fick upp allt bara.

Nä, det var int mer mat, nu har han slocknat och jag ska också krypa till kojs snart. Ska äta lite bara.

• Kvack

Killen sitter och spelar xbox så jag sitter här vid datorn o har lite tid över. Kom bara på iden att jag skulle kolla hur många vi hade gjort .

• MissHellen

Är jag först i dag?

Nää, jag hann inte mer än så.. Elton vill ha mat o ska ut o sova i vagnen efter de Kommer tillbaks senare..

• Hallonsocka

Gomorrn. Precis klivit upp, eller för en och en halv timme sedan, men det känns precis. Men M kanske somnar för första tuppluren snart.
    Har vart uppe i natt. A har åkt på någon slags magsjuka (håller tummarna för att det inte är vinterkräkan)... var vaken och skötte honom lite mellan 2.30-4

• luzorsus

Äntligen har det kommit mer snö här i Umeå!!! Nice, känns lite mer vinterlikt nu! Ska ut på stan och träffa syster nr 2. Syster nr 1 var här och spelade Rockband igår, det var kul.
    Ska köpa de sista julklapparna hade jag tänkt mig.

Tovas vattkoppor har ökat i mängd och nu verkar det som att hon har fått i ögat för det varar därifrån...undra om man ska behandla det på något särskilt sätt?

• Lana
    snart; jo da hon tar flaska men jag vill ju amma henne så hon har blivit lite lat nu men men ska la få na att amma snart igen.!

nu ska vi till BVC IGEN och se vadhon väger.TUR att det är helger mm nu så jag kanske inte får nån tid förän i januari,så tröttsamt att gå på alla koller.men det är ju bra att de håller koll...
Svar på tråden Augustibebisar 2008